بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری smurchs Site | 1biti

۲ – تجهیزات و روش های علمی که در حیطة خاصی به کار برده شود، فناوری . با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم. همچنین با افزایش پیچیدگی در فناوری، استفاده و به‌ کار گیری آن توسط افراد معمولی دشوارتر خواهد شد و در نتیجه به افراد با مهارت بالا و متخصص نیاز بیشتری وجود دارد. علت اصلی پیچیدگی تکنولوژی در سازمان‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های غیر تکراری است، که موجب کاهش نظارت می‌شود و چون مسائلی پیش می‌آید که سازمان برای آن برنامه ریزی نشده است، موجب پیچیدگی در سازمان می‌شود.

محصولات آینده

تکنولوژی جدید بلاکچین یک روش فوق‌العاده برای ذخیره ایمن، احراز هویت و محافظت از داده‌ها است و یک تحول دیجیتال فوق‌العاده را در معاملات ایجاد کرده است. علاوه بر این آینده اقتصاد به لطف بلاکچین بسیار قابل اعتماد است. هوش مصنوعی در هر ماشین و تجهیزات الکترونیکی که از ویژگی‌های مجله خبری 1 بیتی مرتبط با ذهن انسان مانند یادگیری و حل مسئله برخوردار باشد، استفاده می‌شود. تکنولوژی تجزیه و تحلیل داده‌ها؟ به چه کاری می‌آید؟ همانطور که از اسمِ این عصر بر می‌آید، اطلاعات نقشی حیاتی در آن بازی می‌کنند. اطلاعات شامل هر داده‌ای می‌شود که کاربر ارسال یا دریافت می‌کند.

  • تحولات در زمان‌های تاریخی، از جمله چاپ فشاری، تلفن و اینترنت، موانع جسمانی برقراری ارتباط را کاهش داده و به انسان‌ها امکان تعامل آزادانه در مقیاس جهانی را داده‌است.
  • ما می‌توانیم به کمک آنالیز داده‌ها – تجزیه و تحلیل داده‌های بسیار پیشرفته، که اغلب با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ تقویت می‌شود – داده‌های بدون ساختار و پیچیده و بسیاری از مسائل غیر ممکن را درک کرده و حل کنیم.
  • با توجه به اين که بيشتر تغييرات برنامه ريزي شده از نوع تدريجي هستند، مديران براي سود جستن از مزاياي استراتژيک مي توانند در سازمان چهار نوع تغيير ايجاد کنند.
  • نتایج بیانگر این امر هستند علی‌رغم آنکه مدل کسب‌وکار شرکت‌های مذکور دارای منافع و مزایای زیادی می‌باشد اما با بعضی از قواعد حقوقی سنتی در برخی از بخش‌ها مطابقت نداشته و سبب اختلال در آن‌ها شده‌اند.
  • خانه‌ شما و تمام وسایل آن در آینده‌ای نه چندان دور هوشمند می‌شوند.
  • مطالعه کارآفرینی در قعر هرم، با چالشهای زیادی روبرو است چرا که اغلب مطالعات قعر هرم را مستثنی از مطالعات کار آفرینی در سطح جهان می‌کنند.
بخوان  رابطه پیشرفت تکنولوژی و بهبود عدالت اجتماعی 1 بیتی
با استفاده از هوش مصنوعی و سیستم‌های هوشمندی که گام به گام یاد می‌گیرند Machine Learning، می‌توانیم بیگ دیتا را تجزیه و تحلیل کنیم و آن را در زندگیِ بشری به کار بگیریم. معمولاً برای حرکت‌ها و تصمیمات مهم و بزرگ از این روش استفاده می‌کنند. برخی از این لباس‌ها برای افرادی طراحی شده است که تمریناتِ یوگا را انجام می‌دهند. برند Wearable X برای بهبود عملکرد این افراد از نظر حرکتی، شلوارهای هوشمند یوگا smart yoga pants را تولید می‌کند. جالب است بدانید که این شلوارها به فرد کمک می‌کند تا حرکات را صحیح‌تر انجام دهد، پس احتمالاً انتخاب خوبی برای افراد تازه‌کار خواهد بود.

http://118amoozesh.irدر این مقاله با بکارگیری روش تحلیل مولف های اصلی، روش ترکیبی خوشه بندی و تحلیل مولف های اصلی به همراه تئوری فازی، الگوریتم ترکیبی KMPCA در حل مسئله انتخاب فناوری توسعه داده شده است. تعداد متغیرهای انتخاب فناوری از 6 به 14 متغیر با پوشش کامل تری از ابعاد تصمیم ارتقاء یافت و داده ها از 49 فناوری رایج صنعت سنگ ایران جمع آوری و در مدل آزمون گردید. نتایج این تحقیق ضمن بهبود حل، کاهش ابعاد مسئله و کاهش روابط چند همخطی میان داده ها را در فرآیند انتخاب فناوری نشان می دهد. علیرغم وجود قوانین و دستورالعمل های متعدد مرتبط با فناوری در بخش بالادستی صنعت نفت ایران، این تلاش ها بطور یکپارچه انجام نشده و نتایج تأثیر آنها بر ارتقاء سطوح توانمندی فناورانه مورد بررسی قرار نگرفته است. در این پژوهش، ضمن بررسی مفاهیم توانمندی فناورانه و تنظیم‎گری، ابعاد و ساز و کار تاثیر قوانین و مقررات در سطوح کلان (ملی)، میانی (صنعت) و خرد (بنگاه) بر توانمندی‎های فناورانه بخش بالادستی صنعت نفت ایران در قالب چارچوب منسجم تنظیم‎گری احصاء گردیده است. این پژوهش با توجه به هدف یک مطالعه کیفی اکتشافی، توصیفی و کاربردی است که با مصاحبه‎های نیمه ساختار یافته کیفی با 14 نفر از خبرگان صنعتی و علمی تا مرحله اشباع نظری صورت گرفته و به روش پدیدار شناسی در نظریه داده بنیاد تحلیل شده است.

بخوان  نانو تکنولوژی چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ | 1biti

>> نوع 5: تکنولوژی جدید و یا استفاده خلاقانه از یک تکنولوژی موجود برای ساخت محصولات نو

همچنین با توجه یافته های پژوهش در پایان پیشنهاداتی نیز ارائه شده است . اکنون جهان دچار بحران بهداشت عمومی ناشی از ویروس کووید19 شده است که تقریباً در تمام جنبه های زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر و اقتصاد جهان را در وضعیت نامشخصی قرار داده است. همچنین، همه گیری این ویروس در صنعت پرداخت و زنجیره های تامین، تحولات بسیاری را ایجاد کرده است از این رو پژوهش حاضر با رویکردی تفسیرگرایانه متغیر های پایداری زنجیره تأمین پرداخت الکترونیک را از نگاه فعالان حوزه بلاکچین و اساتید دانشگاه شناسایی کرده است.

هوش مصنوعی چه کاری نمی‌تواند انجام دهد؟