به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رفت ارائه شود

در آن وصله، سایت فناوری اشاره می‌کند که به چندین بسته مرتبط با «Moment 4» اشاره کرده است.

وجود این سرنخ‌ها در ویندوز 11 اکنون نشان می‌دهد که مقدمات 23H2 به خوبی در حال انجام است، و این نشان می‌دهد که به‌زودی می‌توانیم به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل را ببینیم، شاید. آیا شانسی وجود دارد که بتواند با 22H2 همگام شود و در سپتامبر برسد؟ شاید، اگرچه شایعات به Q4 برای 23H2 اشاره کرده اند، بنابراین اکتبر ممکن است هنوز تاریخ انتشار واقعی تری باشد.

این با آنچه ما در مورد 23H2 می دانیم مطابقت دارد، زیرا مایکروسافت قبلاً تأیید کرده است که یک بسته فعال سازی خواهد بود. این بدان معناست که فایل‌های مربوط به ارتقا در رایانه‌های شخصی ویندوز 11 از قبل بارگذاری می‌شوند و می‌توانند با یک حرکت ساده سوئیچ «فعال‌سازی» به صورت زنده ارسال شوند – دانلود کوچکی که به راحتی در زمان راه‌اندازی اعمال می‌شود.


تجزیه و تحلیل: مقدمات اولیه نشانه خوبی است

چیزی که می‌تواند در برابر نظریه «زودتر از دیرتر» کار کند این است که هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت هنوز در وضعیت بسیار ساده‌ای قرار دارد و قرار است در 23H2 گنجانده شود. با این حال، تئوری شخصی ما در اینجا این است که این به روز رسانی 23H2 را کاهش نمی دهد – خوب، یا این، یا این نسخه بسیار محدودی از Windows Copilot خواهد بود که منتشر شده است. و ما فکر نمی‌کنیم که این دومی حرکت بسیار هوشمندانه‌ای برای مایکروسافت از نظر ایجاد تأثیر اولیه خوب با هوش مصنوعی باشد (همانطور که اخیراً عمیق‌تر در مورد آن صحبت کردیم).

بخوان  سیاه‌چاله‌های ۳۰ میلیارد برابر خورشید با کمک ابرایانه



منبع

خواهیم دید، اما کانال بتا برای ویندوز 11 به تازگی دارای یک سری چیزهای جدید است – از جمله اصلاح فایل اکسپلورر و هاب نورپردازی RGB – و باز هم نشان می دهد که پیشرفت به خوبی با به روز رسانی 23H2 همراه است.

همانطور که می دانید، آخرین کاهش ویژگی برای ویندوز 11 Moment 3 بود، بنابراین نتیجه می شود که این به روز رسانی ویژگی بعدی است – با این تفاوت که این یک ارتقاء کامل برای سیستم عامل است. به طور خلاصه، Moment 4 به روز رسانی 23H2 است.

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 11 که با نام 23H2 شناخته می شود، ممکن است زودتر از اواخر امسال عرضه شود.

یا حداقل این پیشنهاد مبتنی بر سرنخ است جدیدترین ویندوز با آپدیت تجمعی جولای برای ویندوز 11 ادامه یافت.