به‌روزرسانی جدید Google Photos پیدا کردن تصویر دقیق مورد نظرتان را آسان‌تر می‌کند

اگر کوهی از Google Photos دارید که برای یافتن عکسی که می‌خواهید سعی می‌کنید آن‌ها را غربال کنید، ابزار جستجوی «قوی‌تر» گوگل می‌تواند صرفه‌جویی زیادی در زمان داشته باشد.

اگر چهره‌ها را در عکس‌های خود برچسب‌گذاری کرده‌اید، می‌توانید نام‌هایی را به عبارت‌های جستجوی خود اضافه کنید تا نتایج را فیلتر کنید تا فقط تصاویری با افراد خاصی به شما نشان داده شود. به جای جستجوی ساده برای «ساحل در غروب آفتاب»، می‌توانید «Izzy در ساحل در غروب آفتاب» را جستجو کنید، و Google Photos تصاویری را که درخواست کرده‌اید ارائه می‌کند – با فرض اینکه تصاویری مطابق با توضیحات داشته باشید.

هنوز یک آزمایش

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی برای همه کاربران عرضه می‌شود، و نه زمانی که به نسخه موبایل Google Photos راه پیدا می‌کند، وجود ندارد – اما امیدواریم که مدت زیادی منتظر نمانیم.

ابزار جستجوی جدید – که اولین بار توسط آن مشاهده شد 9to5Google (در برگه جدید باز می شود) – در حال حاضر توسط Google در حال آزمایش است، بنابراین ممکن است به آن دسترسی نداشته باشید. برای اینکه بدانید آیا شما بخشی از آزمایش هستید، باید به Google Photos در وب بروید، و ممکن است یک کادر آبی رنگ وصل شده به نوار جستجو را ببینید که می‌گوید «جستجوی قدرتمندتری را امتحان کنید» – اگر این کار را انجام دادید، می توانید از گزینه جستجوی جدید استفاده کنید.

اینجاست که ابزار جستجوی آزمایشی جدید Google Photo وارد می‌شود. نسخه به‌روز شده جستجو – که در حال حاضر فقط در نسخه وب Google Photos موجود است – به شما امکان می‌دهد تا درخواست‌های جستجوی خود را با واجد شرایط خاص‌تر کنید. برای مثال، به جای جستجوی ساده برای “غروب خورشید”، می توانید “غروب رنگارنگ” را جستجو کنید و ابزار جستجوی قدرتمند جدید Google Photo غروب های پر رنگ را ارائه می دهد.

بخوان  آژانس فضایی اروپا همکاری با چین در فضا را می کند
اگر این به‌روزرسانی جستجو برای شما بهبود Google Photos کافی نیست، چرا گزینه‌های ما را برای بهترین گزینه‌های Google Photos برای یافتن سایر گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری برای عکس‌هایتان بررسی نکنید؟



منبع

در حال حاضر، اگر می‌خواهید کتابخانه Google Photos خود را جستجو کنید، باید به عبارات بسیار ساده‌ای مانند «باغ»، «ساحل» یا «غروب آفتاب» و برچسب‌ها و برچسب‌ها تکیه کنید. یا مکان‌هایی که برچسب‌گذاری مکان را روشن کرده‌اید. اما حتی پس از فیلتر کردن نتایج با جستجوهای خود، ممکن است برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستید نیاز داشته باشید مدتی حفاری کنید.