مایکروسافت اج ترفندهای زیرکانه ای را امتحان می کند تا به مرورگر پیش فرض شما تبدیل شود

یک فشار جدید برای تبدیل Microsoft Edge به مرورگر پیش فرض شما ممکن است برخی از کاربران تجاری را ناامید کند.

همان سخنگوی شرکت به The Register گفت که این تغییر، “…راه ساده‌تری را برای کاربران Outlook و Microsoft Teams ایجاد می‌کند تا جابجایی وظایف را در پنجره‌ها و برگه‌ها کاهش دهند تا به تمرکز خود کمک کنند.”

این شرکت در ادامه نوشت: «مایکروسافت همیشه در تلاش است تا تجربیات محصول خود را بهبود بخشد و ساده‌سازی کند—با ارائه روشی جدید برای استفاده از برنامه کلاسیک Microsoft Outlook در ویندوز و مرورگر وب مایکروسافت اج». اعلام آن (در برگه جدید باز می شود).

را آخرین آمار Statcounter (در برگه جدید باز می شود) نشان می‌دهد که تلاش‌های مداوم مایکروسافت برای سوق دادن کاربران به سمت Edge ممکن است اثر مطلوب را نداشته باشد. آخرین گزارش آن نشان می‌دهد که Edge جایگاه دوم خود را در بازار مرورگرهای جهانی به دلیل ارائه Safari اپل از دست داده است، که اکنون 11.87% از کاربران را به خود اختصاص داده است، در حالی که Edge 11% است – اگرچه هر دو بسیار عقب‌تر از گوگل کروم (66.13%) از رهبران فراری هستند.



منبع

این تغییر در اسناد پشتیبانی جدید مایکروسافت توسط مشاهده شد ثبت نام (در برگه جدید باز می شود)، که به نظر می رسید با قول دادن به اینکه استفاده از Edge برای برنامه های قدیمی Outlook بهتر است، ضربه را برای کاربران کاهش دهد.

این اطلاعیه همچنین خاطرنشان می‌کند که به زودی تغییری مشابه در تیم‌های مایکروسافت نیز اعمال خواهد شد، و خاطرنشان می‌کند: «در آینده، پیوندهای پیام‌های تیم‌های مایکروسافت شما نیز به‌طور پیش‌فرض در مایکروسافت اج باز خواهند شد تا به شما کمک کنند در حین مرور وب درگیر مکالمات بمانید. ”

بخوان  ناسا با این موشک، ۴۵ روزه به مریخ می‌رسد

با این حال، یکی از سخنگویان مایکروسافت به The Register گفت که کاربران می توانند بین ادامه استفاده از Edge یا باز کردن راه اندازی های آینده در مرورگر پیش فرض خود یکی را انتخاب کنند.

در ادامه، لینک‌های مرورگر از برنامه Outlook در صفحه نوار کناری مایکروسافت اج باز می‌شوند، که شرکت می‌گوید شبیه به باز کردن دو تب در کنار هم است.

این می‌تواند کاربران را پس از کلیک کردن بر روی پیوندی از پلتفرم کنفرانس ویدیویی یا ایمیل، در انتظار ناامید کند، زیرا یک مایکروسافت اج غیرفعال از اعماق رایانه یا لپ‌تاپ کار باستانی خود بیرون می‌آید و فعال می‌شود، که منجر به کاهش سرعت می‌شود. در عملکرد و کاهش بهره وری.

“این به شما امکان می دهد با استفاده از نمایه تایید شده منطبق به پیام دسترسی داشته باشید، آن را بخوانید و به آن پاسخ دهید. دیگر نیازی به تعویض مخرب نیست – فقط ایمیل شما و محتوای وب که باید به آن ارجاع دهید، در یک نمای کنار هم.”

این شرکت فاش کرده است که لینک‌های پلتفرم Microsoft Teams و Outlook اکنون در Edge باز خواهند شد، حتی اگر کاربران گزینه دیگری را به عنوان مرورگر پیش‌فرض خود انتخاب کرده باشند.