یکی از بدترین بخش‌های تیم‌های مایکروسافت، خوش‌آمدگویی است

به روز رسانی ها، اتاق تیم های مایکروسافت را تشکیل می دهند (در برگه جدید باز می شود) در نسخه 4.16 ویندوز، ظاهری کاملاً جدید برای پلتفرم به کاربران ارائه می‌دهد، از جمله «صفحه‌های محیطی جدید و زنده» و نمای تقویم تازه‌شده که قرارهای آینده را برای کل روز و همچنین جزئیات زمانی که یک اتاق در دسترس است را ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین می توانند ظاهر و احساس اتاق تیم را به دلخواه خود با طیف وسیعی از گزینه های شخصی سازی در دسترس، سفارشی کنند.

به‌روزرسانی خوش‌آمدگویی به Microsoft Teams Rooms در ویندوز در راه است که استفاده از این سرویس را کمی قابل تحمل‌تر می‌کند.

این شرکت فاش کرده است که پلتفرم کنفرانس ویدیویی آن به‌منظور ایجاد یکپارچه‌تر شدن آن در سرویس‌های مختلف، و همچنین تغییرات زیبایی‌شناختی برای جذاب‌تر کردن اتاق‌های تیم مایکروسافت از نظر بصری به‌روزرسانی خواهد شد.



منبع

در یک پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) مایکروسافت با اعلام این خبر می‌گوید که این حرکت به این معنی است که «عناصر کلیدی رابط کاربری» در اکوسیستم‌های ویندوز و اندروید هم‌تراز می‌شوند و کل پلتفرم را روان‌تر و آسان‌تر می‌کنند.

Microsoft Teams Rooms در ویندوز

مایکروسافت می‌گوید تعدادی از دکمه‌های کنسول Teams Room را نیز به‌روزرسانی کرده است تا دسترسی به ویژگی‌های پرکاربرد را سریع‌تر و آسان‌تر کند. این شامل قرار دادن Meet، Call، Share و Join از طریق دکمه‌های ID در جلو و وسط است که نیاز به چرخش در منوهای طولانی را نفی می‌کند.

بخوان  چند «تیرکس» در مجموع ساکن زمین بوده است؟

این شامل طیف وسیعی از صفحه‌های محیطی برای انتخاب می‌شود، با پنج تم جدید به هشت تم موجود در حال حاضر اضافه شده است. نمایشگر جلوی اتاق که در طول جلسه نشان داده می‌شود را می‌توان با هر مشخصاتی که لازم است تغییر داد، با یک رابط به‌روزرسانی شده برای منوی تغییر مکان که شامل گزینه‌ای برای مشاهده محتوا + افراد یا فقط افراد است.

کاربران همچنین می‌توانند نمای ردیف جلو در یک جلسه را سفارشی کنند، از جمله قابلیت مشاهده چت جلسه، و همچنین انتخاب مؤلفه جلسه در پانل چپ و راست.