به‌روزرسانی واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد پیام‌های ناپدید شدن را با اجازه ادامه دهید

اگر به دنبال چیز جدیدی برای اجرای آخرین نسخه واتس اپ هستید، حتماً لیست اخیراً به روز شده TechRadar از بهترین معاملات گوشی های هوشمند برای آوریل 2023 را بررسی کنید.



منبع

واتس اپ با ابزار جدید Keep in Chat، به کاربران این فرصت را می دهد که کمی بیشتر روی پیام های ناپدید شونده نگه دارند.

Keep in Chat «در هفته‌های آینده در سطح جهانی عرضه خواهد شد».

صحبت از متون، فایل های کشف شده در a نسخه بتا واتس اپ iOS از اواخر مارس فاش شد متا در حال کار بر روی این است که در نهایت به کاربران امکان ویرایش پیام‌ها را بدهد. بنابراین ممکن است روزی صاحبان آیفون بتوانند این اشتباهات تایپی شرم آور را لغو کنند. دقیقاً مشخص نیست که ابزار ویرایش چه زمانی راه اندازی می شود زیرا ظاهراً این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما اگر این اتفاق بیفتد باید منتظر آن باشیم. از سوی دیگر، صاحبان اندروید، نسخه بتا را به راحتی در دسترس آنها قرار می دهند و a را اضافه می کنند راه جدیدی برای ویرایش لیست مخاطبین آنها. برای دانلود از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است.

ممکن است فکر کنید این به روز رسانی نسبتاً عجیب است زیرا به نظر می رسد مفهوم پیام های ناپدید شدن را تضعیف می کند. متا از زمانی که در سال 2021 راه اندازی شد، این ویژگی را برای ماندگاری متن ها در چت ها بهینه سازی کرده است. حداکثر زمان قبل از حذف 90 روز است. متا در این اطلاعیه بیان می کند که Keep in Chat «انعطاف پذیری بهتری برای حفظ پیام ها ارائه می دهد [people] نیاز داشتن.” البته، همیشه می‌توانید از پیام‌ها اسکرین‌شات بگیرید تا به‌طور دائم آن‌ها را نگه دارید، اما شاید پوشه روی دستگاه شما لانه‌ای از تصاویر تصادفی باشد که یافتن تصویر مناسب را به یک کار سخت تبدیل می‌کند. این به روز رسانی می تواند به شما در سازماندهی چیزها کمک کند.

بخوان  افزایش تعداد کاربران درامد این شرکت را افزایش نداده است

با این حال، یک نکته وجود دارد: شما باید از همان ابتدا رضایت شخصی را داشته باشید که پیام را ارسال کرده است. وقتی می‌خواهید چیزی را ذخیره کنید، فرستنده اعلانی دریافت می‌کند که به او اطلاع می‌دهد گیرنده در چت می‌خواهد پیام را نگه دارد. واتس اپ اعلام می کند که فرستنده حرف آخر را می زند. اگر آنها درخواست شما را وتو کنند، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. سپس پیام “هنگامی که تایمر منقضی شود حذف می شود.”

پیام رسانی انعطاف پذیر

روش کار بسیار ساده است. ابتدا متن حاوی اطلاعات مهم را انتخاب کنید. سپس روی نماد نشانک در نوار بالای برنامه ضربه بزنید تا پیام گفته شده ذخیره شود. این ویژگی با متن ساده و همچنین یادداشت های صوتی کار می کند یک پست در واتس اپ (در برگه جدید باز می شود). پیام‌های ذخیره شده نماد نشانک را نشان می‌دهند تا فراموش نکنید. همچنین می توانید پوشه Kept Messages را در منوی تنظیمات بررسی کنید که همه چیز را با چت سازماندهی می کند.