به روز رسانی ویندوز 11 نوار وظیفه را اصلاح می کند اما هنوز به اندازه کافی خوب نیست

اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 نوار وظیفه را بهینه کرد، اما همچنان از کاربران شکایت می‌کردند که در مقایسه با نوار وظیفه در ویندوز 10 از نظر ویژگی‌ها بسیار محدود باقی مانده است.


تجزیه و تحلیل: هدف در اینجا پالایش است





منبع

به لطف اولین به‌روزرسانی بزرگ که در سپتامبر 2022 عرضه شد، راه جدیدی برای مدیریت سرریز برنامه‌ها در نوار وظیفه وجود دارد، در کنار اینکه می‌توانید تعداد برنامه‌های نمایش داده شده در منوی Start را تغییر دهید، که باعث می‌شود هر دو کمتر به هم ریخته به نظر برسند. پاسخی به برخی از شکایاتی باشد که مایکروسافت دریافت کرده است.

بازخورد مربوط به نوار وظیفه ویندوز 11 بیشتر از آن چیزی است که حتی مایکروسافت ممکن است در هنگام طراحی مجدد آن پیش بینی کرده باشد، و این می تواند به میزان عمده این تغییر برای برخی باشد.

ویندوز 11 قرار است تنظیمات مورد نوار وظیفه “Never Combine” را دریافت کند. دیگر مانند نسخه‌های ویندوز 10 و نسخه‌های قدیمی‌تر از عناوین پنجره‌ها استفاده نمی‌کند، اما نماد هر مکانیک پنجره را حفظ می‌کند که ممکن است برای برخی هنوز مفید باشد. جدید در بیلد 25246، پنهان در پشت ویژگی 29785186 ✨ pic.twitter.com/IyW5t2CZWQ16 نوامبر 2022

بیشتر ببین