به روز رسانی ویندوز 11 نوار وظیفه را اصلاح می کند اما هنوز به اندازه کافی خوب نیست

نوار وظیفه بازطراحی شده در ویندوز 11 از زمانی که برای اولین بار در اکتبر 2021 عرضه شد، شاهد بهبودهای زیادی بوده است، و اکنون به نظر می رسد یک به روز رسانی آتی به شما این امکان را می دهد که برنامه ها را از حالت گروه بندی خارج کنید و ناحیه نمایش زمان را گسترش دهید، بنابراین ثانیه ها نیز نشان داده می شوند. .

اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 نوار وظیفه را بهینه کرد، اما همچنان از کاربران شکایت می‌کردند که در مقایسه با نوار وظیفه در ویندوز 10 از نظر ویژگی‌ها بسیار محدود باقی مانده است.


تجزیه و تحلیل: هدف در اینجا پالایش است

با ادامه پیشرفت‌های عمده در نوار وظیفه، واضح است که مایکروسافت در مورد گوش دادن به بازخوردها و اصلاح بیشتر این ویژگی به هیچ وجه به پایان نرسیده است. آیا این کافی خواهد بود که مردم نوار وظیفه ویندوز 11 را دوست داشته باشند؟ من خیلی مطمئن نیستم، اما حتی ترفندهای کوچکی مانند این مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

بخوان  چرا سهم زنان از بیماری آلزایمر بیشتر است؟





منبع

به لطف اولین به‌روزرسانی بزرگ که در سپتامبر 2022 عرضه شد، راه جدیدی برای مدیریت سرریز برنامه‌ها در نوار وظیفه وجود دارد، در کنار اینکه می‌توانید تعداد برنامه‌های نمایش داده شده در منوی Start را تغییر دهید، که باعث می‌شود هر دو کمتر به هم ریخته به نظر برسند. پاسخی به برخی از شکایاتی باشد که مایکروسافت دریافت کرده است.