تاثیر تزریق واکسن آنفلوآنزا در کودکان در محیط زیست از یک مهم

انتهای پیام



منبع

وی افزود: این امر به ویژه در این زمان که ما شاهد افزایش نرخ غیرعادی استرپتوکوک گروه A در میان این جمعیت هستیم، بسیار مهم است. این محقق امنیت سلامت انگلستان(UKHSA) گفت: هنوز دیر نیست که کودکان واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند. والدین کودکان پیش‌دبستانی باید با پزشک عمومی خود ملاقات کنند. کسانی که فرزندان بزرگتر دارند باید با مدرسه آنها تماس بگیرند.

دکتر “جیمی لوپز برنال”(Jamie Lopez Bernal) اپیدمیولوژیست آژانس امنیت سلامت انگلستان گفت: یافته‌ها ما نشان می‌دهد که برنامه واکسن اسپری می‌تواند بسیار خوبی را برابر آنفلوآنزا ارائه دهد، ممکن است به کاهش نرخ‌های استرپتوکوک در میان کودکان کمک کند. . کودکان آنفلوآنزا می‌گیرند بیشتر در معرض خطرات بعدی از جمله استرپتوکوک گروه A هستند، بنابراین این یافته‌ها را برای والدین کودکان واجد شرایط ارائه می‌دهند تا آنها را برای واکسن آنفلوآنزا معرفی کنند.

با این حال، هیچ تفاوتی در تب مخملک یا تهاجمی جدی استرپتوکوک گروه A وجود نداشت. مخملک یا گُل اَفشان(نام قدیم) یک بیماری عفونی و مسری است که در دوره کودکی(بین سه تا هفت سالگی) (سن کودکستانی) و در فصول سرد بیشتر دیده می شود. عامل این بیماری استرپتوکوک بتا همولیتیک A می‌باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکایاین واکسن که به صورت اسپری بینی تزریق می شود، هر ساله به کودکان پیش دبستانی و دبستانی تزریق می شود. نتایج حاصل در یک مطالعه جدید نتایج میزان مصرف به استرپتوکوک را در مناطقی که به همه کودکان خردسال واکسن تزریق می‌شود و سایر مناطقی که چند سال یک بار به کودکان و اکسن تزریق می‌شد، انجام می‌شود، مقایسه کردند.

بخوان  مایکروسافت CCleaner را برای کمک به رایانه شما در به‌روزرسانی آینده ویندوز 11 قبول می‌کند

نتایج نشان داد که بین سالهای 2013 و 2017 به استرپتوکوک می رسد. هزار نفر متفاوت بود. این در پنج تا 10 سال کمتر مورد توجه قرار گرفت و میزان مصرف به استرپتوک A در مناطقی با اختصاص واکسن این رقم 57.8 مورد در هر صد هزار نفر و در مکان‌های 50.3 هر صد هزار نفر بود.

بر اساس تحقیقات آژانس امنیت سلامت انگلستان(UKHSA) تزریق واکسن آنفلوآنزا در دوران کودکی ممکن است خطرات احتمالی را به خطر بیاندازد.