تاریخ حذف چک های آبی قدیمی در توییتر توسط ایلان ماسک هیچ کس را شگفت زده نمی کند

بیشتر ببین

سیستم جدید حداقل از شما می‌خواهد که هویت خود را با یک کارت اعتباری تأیید کنید، اما رویای ماسک برای وادار کردن میلیون‌ها کاربر توییتر به پرداخت هزینه ممکن است دچار مشکل شود. اخیرا گزارش بلومبرگ (در برگه جدید باز می شود) ادعا می کند که فقط 116000 نفر برای Twitter Blue ثبت نام کرده اند، نه میلیون ها نفری که ماسک برای تبدیل خدمات اشتراک به یک عامل درآمد واقعی نیاز دارد.

تاریخ نهایی برای حذف چک های آبی قدیمی 4/20 است11 آوریل 2023

اگر ماسک به این طرح پایبند باشد، ممکن است به زودی تشخیص اینکه چه کسی در توییتر واقعی است، اقتدار کسب کرده است یا یک سلبریتی واقعی است، دشوار باشد. خرید یک علامت آبی، تغییر نام توییتر (اما نه دسته رسمی توییتر – قسمتی که با “@” همراه است) را به چیز دیگری مانند “ElonMusk” تغییر دهید و عکس ماسک را تغییر دهید. فقط چشم عقابی ها در جریان توییتر خود فرد متقلب را می بینند.

البته، ماسک با انتخاب 20 آوریل، با نام مستعار “4/20” به عنوان تاریخ حذف، که اهمیت آن در مورد علاقه مندان به حشیش، از جمله ماسک، که معروف به این موضوع بود، از بین نمی رود، آن را ارزشمندتر (یا مضحک) کرد. پادکست جو روگان. (در برگه جدید باز می شود)

تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا ماسک به تاریخ 4/20 پایبند خواهد بود یا با توجه به اینکه ماسک و توییتر با پس‌بک‌های بیشتری مواجه می‌شوند، آیا این تاریخ بیشتر به بیرون خواهد رفت؟





منبع

در نتیجه، دیگر نمی‌توان تشخیص داد که آیا شخصی چک آبی دارد که توسط رهبری قبلی توییتر به او اعطا شده است یا اینکه هزینه ماهانه 7.99 دلار را می‌پردازد.