تاسیس اولین ایستگاه رادیویی جهان با هدایت هوش مصنوعی

سپس با استفاده از فناوری GPT-3 یک متن برای استفاده روز آنتن از این محتوای تولید می‌کند و در همین حال یک هوش مصنوعی این متن را به صدایی جذاب تبدیل می‌کند. ایستگاه‌های رادیویی می‌توانند از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای اجرای نمایش‌های تک نفره، دوتایی یا سه نفره استفاده کنند. حتی می‌توان مصنوعی را طوری آموزش داد که شبیه صدای مجری‌های واقعی باشد.

رادیو جی‌پی‌تی قدرت فناوری GPT-3 را با تولید سیستم کشف داستان هدفمند بر مبنای هوش مصنوعی Futuri و سیستم اجتماعی اجتماعی TopicPulse و همچنین فناوری تولید صدای هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا یک تجربه رادیویی محلی بی‌نظیر ارائه دهد.

رادیو جی‌پی‌تی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و بیش از ۲۵۰ هزار منبع اخبار و اطلاعات دیگر را اسکن می‌کند تا تشخیص دهد که کدام موضوعات در یک بازار محلی، فراگیرتر هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، اگر یک مصنوعی می تواند مقاله بنویسد و به سوالات پیچیده پاسخ دهد، چرا نمی تواند یک رادیویی راهاندازی کند؟ این سوال است که یک شرکت رسانه‌ای به نام «Futuri» در کلیولند، اوهایو، به دنبال آزمایش آن بود.

انتهای پیام



منبع

اولین ایستگاه رادیویی جهان که توسط یک شرکت رسانه‌ای معرفی شده است.

این برنامه همچنین می‌تواند پست‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر محتواها را برای پلتفرم‌های دیجیتال مرتبط با پخش در لحظه تولید کند.

این شرکت در بیانیه‌های مطبوعاتی گفت: Futuri با راه‌اندازی رادیو جی‌پی‌تی(RadioGPT) صنعت صوتی را متحول می‌کند. این اولین رادیو محلی بر هوش مصنوعی در جهان است.

این رادیو چگونه کار می کند؟