تبدیل ضایعات غذایی به کود در کمتر از ۲ ساعت با یک دستگاه خانگی

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، ممکن است در سال ۲۰۲۳ برای کاهش مصرف خود در تولید تلاش کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، جمع آوری ضایعات آشپزخانه و تبدیل آنها به کمپوست با استفاده از ابزاری مانند «Reencle Prime Food Waste Composter» است.

دستگاهی که در نمایشگاه فناوری CES2023 نیز به نمایش درآمد می‌تواند ضایعات غذای خانگی را به کود تبدیل کند.

در نمایشگاه فناوری ۲۰۲۳ CES که به تازگی به پایان رسیده است، این دستگاه با انجام فرآیندی بی سروصدا برای تبدیل ضایعات غذا به کود غنی از مواد مغذی، همه را شگفت زده کرد.

تقریباً ۳۰ تا ۴۰ درصد از ذخایر غذایی در ایالات متحده آمریکا به ضایعات تبدیل می‌شوند. دستگاه «Recle Prime»، می‌تواند خانه‌های شخصی را به غذای ارگانیک تبدیل کند که برای زمین مفید است.

چشمگیرترین بخش آن، عدم نیاز به نگهداری به ویژه است. این معناست که می‌توان این دستگاه را در محیط‌های اسیدی با شوری بالا و زیاد نگهداری کرد. نیازی به تعویض دائمی آن نیست و می‌توانم آن را از چرخه‌های دیگر استفاده کنم.

این دستگاه دارای مکانیسم‌هایی است که باعث می‌شود تبدیل غذا به کمتر از دو ساعت طول بکشد و سیستم همیشه روشن باشد به شما اجازه می‌دهد هر زمان که خواستید به دستگاه ضایعات یا خاک اضافه کنید و نیازی نیست که تا پایان کار آن را تبدیل به ضایعات کنید. قبلی به کود منتظر بمانید.

این دستگاه دارای یک حرکت حسگر بدون نیاز به لمس است که حرکت پا یا تکان دست شما را می‌دهد و به طور خودکار درب آن باز می‌شود. علاوه بر این یک سیستم فیلتر سه لایه دارد که امکان تولید کمپوست را بدون ارائه می‌کند. این دستگاه بی صدا با صدای زیر ۲۸ دسیبل کار می کند.

بخوان  آخرین ویدیوی دسترسی اپل یکی از بهترین های آن است، اما من را به VR نیز امیدوار می کند
دستگاه «Reencle Prime» قادر است تا ۱.۵ پوند(۶۸۹ گرم) ضایعات مواد غذایی را در خود نگه دارد. با وجود این کمپوستر در خانه‌، می‌توان تا ۹۰ درصد از ضایعات غذایی را کاهش داد و آن را کاملاً ارگانیکی ایجاد کرد.