تریلر «Grand Theft Auto VI» منتشر شد که انتشار آن در سال 2025 را نشان می‌دهد


Rockstar Games GTA VI را در سال 2025 منتشر خواهد کرد

Rockstar Games GTA VI را در سال 2025 منتشر خواهد کرد.

اولین تریلر “Grand Theft Auto VI” در پستی غافلگیرکننده و زودتر از موعد در روز دوشنبه در یوتیوب منتشر شد و نوید انتشار آخرین قسمت از مجموعه بازی های ویدئویی پرطرفدار در سال 2025 را داد.

طبق شایعات، این بازی ویدیویی در Vice City تخیلی، یادآور میامی می‌گذرد و به نظر می‌رسد که اولین شخصیت زن قابل بازی در این فرنچایز را دارد که به دلیل رفتارش با زنان، اقلیت‌ها و افراد LGBTQ مورد انتقاد قرار گرفته است.

انتشار زودهنگام این تریلر، به دلیل لو رفتن آنلاین، در آستانه اولین نگاه برنامه ریزی شده روز سه شنبه برای GTA VI منتشر شد.

Rockstar Games، شرکت سازنده GTA، در پستی در X، که قبلا توییتر بود، گفت: تریلر ما لو رفته است، لطفاً واقعی را تماشا کنید.

این ویدیو در مدت کمی بیش از شش ساعت به تقریبا 40 میلیون بازدید در یوتیوب رسید.

یکی از اعضای انجمن Reddit که به مشاهده ارجاعات در تریلر اختصاص داده شده است، نوشت: “من احساس می کنم که این GTA بسیار بیشتر به پوچ بودن آمریکا متمایل خواهد شد، بسیار بیشتر از GTA V.”

یکی دیگر از اعضای انجمن پاسخ داد: “اوه کاملا.”

“فلوریدا شماره 1 دیوانه ترین مکان در آمریکا است، جایی که می توانید یک AR-15 (تفنگ تهاجمی) و یک بوقلمون رایگان با سرویس سقف تهیه کنید. من بسیار هیجان زده هستم.”






تریلر GTA VI که با آهنگ تام پتی “Love Is A Long Road” تنظیم می شود، با یک شخصیت زن به نام لوسیا در جایی که به نظر می رسد فلوریدا از زندان آزاد می شود، آغاز می شود.

در یک صحنه تمساح از درهای ورودی یک فروشگاه گوشه ای وارد می شود. در دیگری، زنی با لباس شنا روی سقف ماشینی در حال حرکت است.

همچنین فلش هایی از مضامین معمول GTA وجود دارد: یورش پلیس، تصادفات اتومبیل، دستگیری و تجمعات غیرقانونی شیرین کاری اتومبیل که در دنیای واقعی به آنها «نمایش های جانبی» گفته می شود.

در نزدیکی پایان تریلر یک دقیقه و 30 ثانیه‌ای، شخصیت لوسیا به شریک مرد خود در جنایت می‌گوید: “تنها راهی که می‌خواهیم از آن عبور کنیم، کنار هم بودن و یک تیم بودن است.”

این جفت با تپانچه‌های کشیده و باندانی که نیمه‌های پایینی صورتشان را پوشانده بود، وارد فروشگاهی شدند.

طرفداران به سرعت استنباط کردند که این صحنه به این معنی است که شایعات مربوط به یک زوج جنایتکار از نوع “بانی و کلاید” با اولین شخصیت زن قابل بازی GTA به حقیقت می پیوندند.

"Grand Theft Auto": یک فرنچایز موفق بازی های ویدئویی

ارقام فروش فرنچایز “Grand Theft Auto” در مقایسه با محبوب ترین بازی های ویدئویی تمام دوران.

یکی از اعضای انجمن ردیت خاطرنشان کرد: “حال و هوای سرگرد بانی و کلاید”.

سام هاوسر، بنیانگذار Rockstar در بیانیه ای گفت: “Grand Theft Auto VI به تلاش های ما برای فراتر رفتن از محدودیت های ممکن در تجربه های دنیای باز بسیار غوطه ور و داستان محور ادامه می دهد.”

محدودیت های کوچک

GTA V که یک دهه پیش عرضه شد، طبق گفته Take-Two Interactive، مادر اصلی Rockstar، حدود 190 میلیون نسخه فروخته است که آن را به پرفروش‌ترین بازی در دهه گذشته در ایالات متحده بر اساس فروش واحد و دلار تبدیل کرده است.

طبق گفته Take-Two، کل فرنچایز GTA تاکنون 410 میلیون واحد فروخته است.

نیک مک کی، تحلیلگر Wedbush تخمین زده است که GTA V قبلی و افزونه چندنفره آنلاین در حال انجام بازی، نزدیک به 10 میلیارد دلار درآمد داشته است.

با موفقیت وحشی موجی از جنجال ها به راه افتاده است.

منتقدان از همان ابتدا این مجموعه را به تمجید از خشونت و تشویق بازیکنان به انجام رفتارهای مجرمانه متهم می کردند – اتهاماتی که مدیران Take-Two آن را رد کرده اند.

بازیکنان GTA V مواد مخدر می‌فروشند، دعوا می‌کنند، دزدی می‌کنند، غوغا می‌کنند و غیره.

گزینه های بازی همچنین شامل حمله به روسپی ها و رفتن به کلوپ های استریپ است که خشم فعالان را برانگیخت.

بلر دورکی، دستیار مدیر بازی در سازمان غیرانتفاعی حمایت از LGBTQ GLAAD، گفت: GTA V شامل شخصیت‌های تراجنسیتی بود، اما “آنها کارگران جنسی بودند که کاریکاتورهای عجیب و غریب از زنان تراجنسیتی بودند.”

به گفته Durkee، ویدیوهای بازیکنانی که در بازی با چوب های بیسبال آن شخصیت های ترنس را کتک می زنند را می توان به راحتی در اینترنت پیدا کرد.

دورکی گفت: “ما مطمئنا امیدواریم که GTA VI نگرش فراگیرتری را نسبت به شخصیت ها و بازیکنان LGBTQ منعکس کند.”

به گفته مک‌کی، قهرمان‌های GTA در طول تاریخ، شخصیت‌های معیوب اما دوست‌داشتنی در دنیای مجازی بوده‌اند، «که سرنخ‌هایش را از دیوانگی مطالبی که ما هر روز در اخبار می‌خوانیم، می‌گیرد.

عرضه GTA V یک دهه پیش با راه اندازی یک گزینه چند نفره آنلاین انجام شد.

مک‌کی گفت: «من می‌توانم طبق خط داستانی اصلی بازی کنم، یا فقط می‌توانم دنیا را کشف کنم و باعث ایجاد آشفتگی در زمان شوم.»

“محدودیت بسیار کمی برای بازیکن وجود دارد.”

© 2023 AFP

نقل قول: تریلر «Grand Theft Auto VI» منتشر می‌شود، با پرچم‌گذاری نسخه 2025 (2023، 5 دسامبر) بازیابی شده در 5 دسامبر 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  BlackPink در حال اجرای کنسرت واقعیت مجازی رایگان برای دارندگان Meta Quest 3 و Oculus Quest 2 به عنوان هدیه بعد از کریسمس است.