به گفته فاش شده، اپل ویژن پرو ممکن است در زمان راه اندازی فاقد برخی ویژگی ها باشد

گورمن می گوید که اپل در حال کار بر روی «توانایی نمایش چندین صفحه دسکتاپ مک در صورت اتصال بی سیم به Vision Pro» است، در حالی که اولین Vision Pro در زمان راه اندازی تنها به یک دسکتاپ متصل می شود. همچنین این پیشنهاد وجود دارد که Apple Fitness Plus به نحوی یکپارچه خواهد شد و به کاربران هدست اجازه می دهد در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت مجازی ورزش کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته است تا این ویژگی‌های نرم‌افزاری را تا زمانی که سخت‌افزار بعدی آماده شود، به تعویق بیاندازد، و این، در میان چیزهای دیگر، می‌تواند به‌اندازه کافی باشد تا به خریداران بالقوه دلیلی برای فکر کردن به آتش کشیدند – نه اینکه تصور کنیم مردم در صف ایستاده‌اند. برای خرید این دستگاه فوق‌العاده گران قیمت، حتی اگر بهترین هدست واقعیت مجازی ساخته شده باشد.

دو بهتر از یک است

در هفته نامه خود می نویسد روشن کردن در خبرنامه، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش شده است که اپل در حال حاضر نه یک، بلکه دو نسخه جدید از هدست ویژن پرو را در دست توسعه دارد که یکی از آنها بسیار ارزان‌تر خواهد بود. اپل تنها Vision Pro را در WWDC در 5 ژوئن معرفی کرد، اما در حال حاضر برخی از کارمندان را از آن پروژه و به تیم‌هایی منتقل کرده است که در حال کار بر روی موارد بعدی در مجموعه AR/VR اپل هستند.

به عبارت دیگر، ما احتمالاً از کاهش 3499 دلاری ویژن پرو در سال آینده خودداری می کنیم – حداقل، مگر اینکه اپل تأیید کند که این ویژگی ها در نهایت پس از رسیدن به عقب، سازگار هستند.

بخوان  سرعت انتقال ۲ تا ۳ برابری نسل جدید تاندربولت اینتل



منبع

متأسفانه برای امیدواران Vision Pro، همان گزارش همچنین نشان می‌دهد که اپل برخی از ویژگی‌های visionOS را برای زمانی که آن جانشین‌ها با عموم به اشتراک گذاشته می‌شوند، متوقف می‌کند – و بدتر از همه، ویژگی‌هایی هستند که در ابتدا برای راه‌اندازی Vision Pro در نظر گرفته شده بودند.