تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا

انواع خدمات درمانی پوست و مو از قبیل تزریق ژل در کلینیک صدف مانند تزریق ژل خط اخم ، خط خنده و … با بالاترین کیفیت و با استفاده از تجهیزات و روش‌های به‌روز به شما ارائه می‌شود. تیم پزشکی کلینیک صدف زیبایی همراه با سلامتی را حق همه افراد می‌دانند. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه صدف بهره‌مند شوید. محبوب‌ترین ژل برای حجیم‌سازی صورت و رفع چین و چروک‌ها هیالورونیک اسید است.

ناحیه بین ابروها (گاهی اوقات ژل در ترکیب با نوروتوکسین ها استفاده می شود). بسته به تعداد تزریقاتی که انجام می دهید، تزریق میتواند در ۱۰ دقیقه انجام شود. به معنای واقعی کلمه می توانید این تزریق را در طول زمان استراحت ناهار خود انجام دهید و دوباره به سر کار برگردید. چنانچه در مرکز نامعتبر و توسط پزشک غیر متخصص انجام شود چنین… بله، ژل روفیل یکی از برندهای معتبر می باشد و پیشنهاد میشود.

تزریق ژل برای انجام انواع لیفت در نقاط مختلف بدن هم انجام می‌شود. تزریق ژل باعث بهبود عوامل مختلفی در زیر چشم ‏ها مانند سیاهی و چین‏ و چروک می‏ شود. سیاهی زیر چشم بر اثر کم خوابی، خستگی، کمبود آب بدن و دلایل مختلف به وجود می ‏آید. همچنین با افزایش سن تولید سلول‏ های پوستی جدید کاهش می‏ یابد و باعث نازک شدن پوست زیر چشم می ‏شود. به مرور زمان کاهش کلاژن منجر به ایجاد چین و چروک های پوست صورت می گردد.

تزریق ژل در کلینیک آوینا

به فرایندی که طی آن ژل یا فیلر را به بخشی از بدن وارد می‌کنند تزریق ژل می‌گویند. تزریق ژل نوعی درمان زیبایی است و می‌تواند موقت یا دائمی باشد. تزریق ژل در صورت نیاز شما می‌تواند با بی‌حسی موضعی انجام بگیرد تا شما متحمل هیچ‌گونه دردی هنگام تزریق نشوید. تکنینک تزریق ژل لب روسی بدون جا به جایی مواد حجم بیشتری به لب ها داده و ظاهری بسیار طبیعی دارد.

بخوان  نانو تکنولوژی چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ | 1biti

البته با داروهای بی حسی که قبل از آن به شما تزریق می شود ، شما متوجه دردی نخواهید بود . کرم بی حس کننده و حتی دوز لیدوکائین ضد درد که با ژل در سرنگ مخلوط شده است باعث کاهش درد می شود. اطمینان حاصل کنید که محصولی که به شما تزریق می شود را مشاهده می کنید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل کیست ؟

تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا

سپس ماندگاری این روش به بیش از 10 سال هم می‌تواند برسد. ضمن اینکه هر کدام از این دو روش در مناطق مختلف صورت، بر اساس حرکت آن منطقه، ماندگاری متفاوتی هم دارند. مثلا در قسمت لب و خط خنده که حرکت پوست بیشتر است ماندگاری تزریق ژل چیست و چه کاربردهایی دارید؟ تزریق کمتر می‌شود.

تزريق ژل اگه توسط متخصص و با رعایت موارد استریلیته و علمی انجام بگیرد ، عارضه خاصی ندارد . کمی تورم و کبودی ممکن است در ناحیه تزريق به وجود بیاید که به مرور زمان و حداقل ظرف یک هفته تورم ها فروکش می کنند. اما سایر ژل های چینی و اوکراینی که مورد تایید وزارت بهداشت نیستند ، ممکن است باعث مشکلاتی شوند یا طول زمان موثر بودن ژل بسیار کوتاه باشد ، این نوع ژل ها به طور طبیعی ارزانتر هستند. دقت داشته باشید که این پروسه به هیچ عنوان به افرادی که دارای آلرژی و حساسیت های پوستی هستند و یا مادرانی که در دوره بارداری و شیردهی قرار دارند ، توصیه نمی شود. در مراقبت های بعد از تزریق ژل ، باید از پایین انداختن سر خود اجتناب نمایید.

  • تحلیل استخوان های صورت با افزایش سن، می تواند منجر به ایجاد این خطوط در پوست صورت ‌شود.
  • در طول مشاوره حضوری پزشک صورت را از زوایای مختلف ارزیابی خواهد کرد.
  • در هر یک از این موارد باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم.
  • شرکت سازنده ژل آلیاکسن مدعی ست که ماندگاری و تأثیر این ژل از 6 تا 12 ماه می باشد و پیشنهاد می دهد که سالی یک یا دوبار برای تمدید این ژل اقدام کنید.
بخوان  آموزش ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت

در تزریق چربی پزشک ابتدا چربی را از بدن خود شما استخراج کرده و بعد از سانتریفیوژ و خالص‌سازی به محل مورد نظر تزریق می‌کند. در واقع در این روش ماده پرکننده از بدن خود شما به دست خواهد آمد. تزریق ژل برای جوانسازی پوست در حال حاضر تنها درمان در نوع خود است که پوست را از درون بازسازی می‌کند و نتیجه تزریق ژل را می‌توان بعد از اتمام کار به وضوح دید.

برخی از ژل‌ها ممکن است، دارای مواد اولیه‌ای باشند که در بدن شما حساسیت ایجاد کنند. به عنوان مثال اسید هیالورونیک در برخی افراد می‌تواند باعث خارش و تورم شود. اگر واکنش شدید باشد و با داروهای آنتی هیستامین درمان نشود، پزشک مجبور است، با آنزیم هیالورونیداز تمامی ژل را از بین ببرد. معمولاً نتایج حاصل از تزریق ژل‌ها بلافاصله قابل‌مشاهده است.

این روش برای افرادی که چانه بلند دارند، توصیه نمی‌شود. ژل اسید هیالورونیک دائمی نبوده و حدود 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد. از آنجایی‌که این ماده طبیعی است، بدن به‌تدریج ذرات آن را جذب می‌کند.