تغییرات تکنولوژی نقش نوآوری و تکنولوژی در رشد کشورها تکنولوژی های جدید | 1biti

این حجم عظیم داده Big Data حاوی نکاتی است که فقط از طریق تجزیه و تحلیل قابلِ درک است و در غیر این صورت صرفاً یک سری داده خام به شمار می‌آیند. اینترنت اشیا Internet of Things یا به صورت خلاصه IoT سیستمی در هم تنیده از مجله خبری 1 بیتی انواع دستگاه‌های مختلف است که نه تنها برای ارسال دستور می‌تواند کاربردی باشد، بلکه برای سازمان‌ها و دولت‌ها منبعی برای جمع‌آوری داده‌ها می‌باشد. این روزها در بعضی از منازل و آفیس‌ها شاهد چنین تکنولوژی‌هایی هستیم.

http://118amoozesh.ir

به همین دلیل حسابداران بسیاری از وظایف خود را به فناوری محول کرده اند و نقش خود را به یک مشاور مالی تبدیل کرده اند. بنابراین حسابداران فقط نقش ناظر را ایفا می کنند چرا که سیستم کارها را انجام می دهد و حسابداران به خروجی های سیستم نظارت می کنند و اطلاعات خروجی را مورد بررسی قرار می دهند. فناوری و تکنولوژی های جدید باعث شده حسابداران در کارشان موفق تر شود. تکنولوژی های جدید باعث شده که حسابداران به جای انجام امور تکراری و کار با اعداد و ارقام به نتایج و جزئیات کار دقت می کنند. دستگاه‌ها به‌طور پیوسته در حال جمع‌آوری و انتقال داده هستند و اینترنت اشیا در آینده به طرز چشم‌گیری رشد می‌کند.

نوع 3: استفاده از تکنولوژی موجود برای خلق روش

یکی دیگر از فناوری‌هایی که رشد بیشتری خواهد داشت، تشخیص چهره توسط ماشین‌ها است. در حال حاضر ربات‌ها می‌توانند ببینند، صحبت کنند و حتی فکر کنند، پس تشخیص چهره نباید چیز خیلی عجیبی باشد. این فناوری به ماشین‌ها این امکان را می‌دهد تا جهان پیرامون خود را به صورت بصری تفسیر کنند. هواپیماهای هوشمند که یا از راه‌دور و یا به صورت خودکار کنترل و خلبانی می‌شوند، چهره عملیات نظامی را تغییر داده‌اند.

بخوان  10 نکته‌ای که شما را در موبایل گورو می‌کند.
دستیابی به عملکرد بالاتر هدفی است که سازمان‌ها برای رسیدن به آن، به اقدامات مختلفی روی می‌آورند. یادگیری سازمانی و بازارگرایی به عنوان ابزاری سودمند برای سازمان‌ها معرفی شده تا به عملکرد مطلوب برسند. هدف این پژوهش تعیین تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیری‌گرایی است. پژوهش کاربردی حاضر از نظر روش جمع‌آوری داده‌ها، توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان شرکت‌های پگاه، مخابرات، پارس‌سوئیچ بودند. با توجه به نمونه‌گیری اولیه و تعیین انحراف واریانس، با استفاده از فرمول کوکران، تعداد حجم نمونه آماری این پژوهش شامل 131 نفر از کارکنان به دست آمد که به روش نمونه‌گیری غیراحتمالی در دسترس به پرسش‌ها پاسخ دادند.

>> نوع2: تکنولوژی جدید برای ساخت محصولات جدید

در یک رویکرد سرمایه‌گذار خطرپذیر از طریق نماینده خود در هیات مدیره شرکت نوآفرین، اهداف و انتظارات خود را دنبال کرده و استقلال و اختیار کامل در امور اجرایی و نحوه دستیابی به اهداف را به شرکت واگذار می‌کند. موارد اقتباس شده آشکار می سازد که استفاده از تکنولوژی برای تاثیر بهتر می باشد، بعبارتی ارائه خدمات ارتقاء یافته یا بیشتر برای کمک به جوامع محروم یا فقیر. با این وجود در این نقطه تکنولوژی و نوآوری در کنار هم بسیار مهم و لازم می باشد؛ نوآوری تکنولوژیکی یا تکنولوژی نوآورانه، منجر به تاثیرات اجتماعی و ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت در بخش های مختلفی می گردد از جمله بخش سلامت، آموزش، زندگی.

  • افرادی که قصد ایجاد تغییرات اجتماعی را دارند، در حال حاضر، در حال ترکیب کردن تکنولوژی و نواوری برای تاثیر اجتماعی بیشتر و نشان دادن یک راه رو به جلو در ایجاد تغییرات اجتماعی به جهان می باشند.
  • هدف این پژوهش ارزیابیِ نقشِ مضامینِ زیرساخت‌های حیاتیِ صنعت در تقویتِ قابلیت‌های راهبردهای توسعه پایدار در شرکتِ بهره‌برداری نفت و گاز مارون می باشد.
  • زمان به سرعت می گذرد اما به نظر می رسد شتاب توسعه و تکامل تکنولوژی بیشتر از سرعت گذر زمان باشد.
  • علاوه بر این تشخیص به موقع یک بیماری شانس درمان را افزایش می‌دهد و ژنومیک می‌تواند یک بیماری را مدت‌ها قبل از بروز علائم تشخیص دهد.
  • مثلا اصلاح جهش‌های DNA که می‌‌تواند منجر به بهبود سرطان یا سایر بیماری‌های خطرناک شود.
بخوان  دریچه هوا - تهویه مارکت