تماس‌های Google Meet اکنون نویز پس‌زمینه را حذف می‌کنند، حتی اگر از تلفن خود تماس بگیرید

با این حال، به نظر می‌رسد برای کسانی که با تلفن خود به جلسه تماس می‌گیرند، لغو نویز بسته به اینکه سازمان شما از قبل آن را روشن یا خاموش کرده باشد فعال می‌شود.

حذف نویز برای کاربران تلفن اکنون فقط برای مشتریان Workspace زیر در دسترس است: Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Standard، Enterprise Plus، Education Plus، Teaching and Learning Upgrade، و Frontline».

برای روشن یا خاموش کردن حذف نویز، باید روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید یا کلیک کنید که تنظیمات را در هنگام حضور در Google Meet باز می کند. برای کاربران دستگاه‌های آیفون و اندروید، باید گزینه حذف نویز را ببینند که می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا فعال یا غیرفعال شود. کاربران دسکتاپ/لپ تاپ این گزینه را در قسمت صدا تنظیمات پیدا خواهند کرد.

حذف نویز به طور کلی در حال حاضر برای کسانی که در “آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی، و مناطق بلافاصله اطراف” هستند در دسترس نیست. گوگل همچنین اشاره می کند که افرادی که از حنجره الکتریکی استفاده می کنند باید این ویژگی را خاموش کنند و کاربران دستگاه Pexip آن را به طور پیش فرض روشن کنند و باید به این ویژگی مراجعه کنند. مستندات دستگاه (در برگه جدید باز می شود) برای خاموش کردن آن



منبع

به لطف گسترش قابلیت حذف نویز نرم افزار کنفرانس ویدیویی، تماس های Google Meet برای کاربران تلفن آرام تر می شود.

گوگل می گوید (در برگه جدید باز می شود) این فناوری «می‌تواند صداهای پس‌زمینه مانند تایپ کردن، بستن در، اکو اتاق یا صداهای محل ساخت‌وساز نزدیک را حذف کند» تا تمرکز کامل شرکت‌کنندگان را بدون حواس‌پرتی فعال کند. همچنین شنیدن آنها را آسان تر می کند.

بخوان  پیدا شدن راه پزشکی برای شناختنها پس از ۳۰۰ سال

مشتریان را انتخاب کنید

این غول فناوری می گوید که فقط صداهایی را فیلتر می کند که به وضوح صدای انسان نیست. بنابراین صداهایی که از منابع دیگر می‌آیند، مانند تلویزیون یا رادیو نزدیک، یا سایر افرادی که در اتاق صحبت می‌کنند، فیلتر نمی‌شوند.

بنابراین توصیه می کند که اگر صداهای دیگری مانند نواختن آلات موسیقی در تماس شما مورد نیاز است، حذف نویز باید خاموش شود تا بتوان آنها را دریافت کرد. شاید به همین دلیل است که برای کسانی که در یکی از سطوح آموزشی Google Workspace مشترک هستند، این ویژگی به طور پیش فرض خاموش است.

به عنوان بخشی از a مروری بر به‌روزرسانی‌های Google Workspace (در برگه جدید باز می شود)، مجموعه ابزارهای بهره وری این شرکت، کسانی که از طریق تلفن خود به جلسه تلفنی می پردازند، اکنون می توانند مانند کاربران دسکتاپ از حذف نویز پس زمینه لذت ببرند.