تیم مایکروسافت از فناوری صفحه سبز برای بهبود تماس های ویدیویی شما استفاده می کند

مایکروسافت ادامه می‌دهد: «پس‌زمینه مجازی با صفحه سبز، بهترین جلوه پس‌زمینه مجازی را ارائه می‌کند، منابع سیستم کمتری مصرف می‌کند و به تیم‌های شما اجازه می‌دهد نرم‌تر کار کنند.»

و اگر واقعاً به دنبال ترساندن (و ترساندن) همکاران خود در Teams هستید، می توانید بدتر از این کار کنید و یک آواتار به سبک متاورس راه اندازی کنید.



منبع

چگونه؟ در فهرست نقشه راه مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود) برای ویژگی برنامه ریزی شده، مایکروسافت می گوید که “صفحه سبز وضوح و تعریف جلوه پس زمینه مجازی را در اطراف صورت، سر، گوش ها و موهای شما بهبود می بخشد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک تکیه‌گاه یا چیز دیگری را در دست خود نشان دهید تا برای سایر شرکت‌کنندگان در تماس بیشتر قابل مشاهده باشد.»

صفحه سبز تیم ها

خش دار، با کیفیت پایین پس زمینه های مجازی جزء اصلی بوده اند کنفرانس های ویدئویی از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در محل کار، اما از آوریل 2023، تیم های مایکروسافت راه حلی در قالب پشتیبانی از صفحه سبز خواهد داشت.

اگر شما ایستگاه کاری سیار یا لپ تاپ تجاری با مشخصات پایینی است و برای اینکه پس‌زمینه‌های مجازی در Teams به خوبی کار کنند با مشکل مواجه شده‌اید، یک صفحه سبز می‌تواند بهترین راه برای دسترسی به این ویژگی اغلب عجیب و وحشتناک باشد.

هوش مصنوعی در نقطه ای است که نرم افزارهایی مانند پخش NVIDIA (در برگه جدید باز می شود) و Google Meet می تواند پس زمینه های مجازی و جلوه های تار را بدون هیچ نرم افزار یا سخت افزار اضافی پشتیبانی کند، اما برای حداکثر کیفیت، یک صفحه سبز معجزه می کند.

بخوان  دانشمند ایرانی "فیبر نامرئی" ساخت