تیم های مایکروسافت به زودی از فریب دادن شما در تماس های مهم جلوگیری می کند – اما فقط در صورت پرداخت

با این حال، این شرکت خاطرنشان کرد که این ویژگی بخشی از Microsoft Teams Premium خواهد بود – نسخه سطح بالاتر و پولی پلتفرم آن، به این معنی که همه کاربران نمی توانند حداقل در حال حاضر از آن بهره ببرند.

به لطف به‌روزرسانی جدید، روزهای پیمایش در تماس‌های بین‌المللی تیم‌های مایکروسافت به زبان pidgin ممکن است به زودی به پایان برسد.

این بدان معناست که هنگام شروع و تنظیم یک تماس، کاربران تیم های مایکروسافت می توانند زیرنویس های زنده را به زبان مورد نظر خود انتخاب کنند و به آنها کمک می کند تا درک بهتری با سایر شرکت کنندگان داشته باشند.

کاربران اندروید و iOS که قبلاً محدود به رایانه شخصی یا مک بودند، اکنون می‌توانند زیرنویس‌های زنده را به هر زبانی که دوست دارند انتخاب کنند، امیدواریم که درک تماس‌های جهانی کمی آسان‌تر شود.

زیرنویس‌های زنده تیم‌های مایکروسافت

حرکت دیگری در اوایل سال 2022 به این معنی بود که تیم های مایکروسافت به شبکه بزرگی از مترجمان حرفه ای نیز دسترسی پیدا کردند که در صورت درخواست با جلسات تماس می گیرند. پس از شروع جلسه، کاربران تیم های مایکروسافت می توانند از طریق یک منوی کشویی بین فید صوتی اصلی و ترجمه مترجم جابجا شوند.



منبع

این شرکت همچنین «ترجمه هوشمند» را برای کاربران مایکروسافت Teams Mobile در اندروید و iOS اعلام کرد که به سرعت پیام‌ها را به یک زبان خارجی ترجمه می‌کرد و مطمئن بود که هیچ‌وقت تاخیر یا خطایی وجود ندارد.

ابزار کنفرانس ویدیویی گسترش سرویس زیرنویس‌های ترجمه‌شده زنده خود را اعلام کرده است که به کاربران تلفن همراه و تلفن‌های هوشمند امکان می‌دهد برای اولین بار از آن بهره ببرند.

بخوان  مرجع ویندوز 11 24H2 مشخص شد - آیا این به این معنی است که سال آینده ویندوز 12 وجود ندارد؟