واتس‌اپ 3 ویژگی فوق‌العاده مفید دریافت می‌کند – در اینجا نحوه دریافت آنها آورده شده است


استفاده از واتس اپ به قدری آسان است که توانسته است به ستون اصلی پیام رسانی برای اکثر خانواده ها تبدیل شود، اما هنوز هم ممکن است با مشکلات عجیب و غریب یا ناامیدی مواجه شوید. خوشبختانه، این برنامه در حال رفع سه مورد از این مزاحمت ها با برخی به روز رسانی های جدید است.

دو اصلاحیه اول در به‌روزرسانی iOS و اندروید ارائه می‌شوند که در سطح جهانی شروع به کار کرده است و “در هفته‌های آینده برای همه در دسترس خواهد بود”. برای دریافت این افزایش در نظرسنجی ها و به اشتراک گذاری عکس ها، باید منتظر بمانید تا نسخه جدید برسد یا فروشگاه برنامه خود را برای آخرین به روز رسانی بررسی کنید.

پیشرفت های نظرسنجی واتس اپ به ویژه برای سازماندهی اجتماعی مفید است. اکنون می‌توانید نظرسنجی‌های تک رای ایجاد کنید تا از تغییر نتایج با چندین رأی جلوگیری کنید. برای انجام این کار، فقط باید هنگام ایجاد نظرسنجی، گزینه «اجازه دادن به چند پاسخ» را غیرفعال کنید.

صفحه نمایش آیفون در پس زمینه زرد که ویژگی جدید WhatsApp را نشان می دهد

(اعتبار تصویر: WhatsApp)

اگر تا به حال در یافتن نظرسنجی در چت با مشکل مواجه شده‌اید، خوشحال خواهید شد که اکنون می‌توانید با به‌روزرسانی جدید، نظرسنجی‌ها را در چت‌های خود جستجو کنید. در صفحه “چت ها”، فقط روی کادر جستجو ضربه بزنید و اکنون “نظرسنجی” را در لیست نتایج مشاهده خواهید کرد. در نهایت، شما همچنین اکنون هنگام رای دادن مردم به نظرسنجی‌های شما اعلان‌هایی دریافت می‌کنید و نشان داده می‌شود که در مجموع چند نفر رای داده‌اند.

خارج از نظرسنجی ها، دومین پیشرفت بزرگ قابلیت استفاده در فرآیند اشتراک گذاری عکس ها یا اسناد است. پیش از این، ارسال عکس‌ها یا تصاویر به گروهی دیگر با مشکل احتمالی پاسخ شخص دیگری قبل از اینکه فرصتی برای اضافه کردن یک زمینه حیاتی داشته باشید، همراه بود.

بخوان  پروژه های امیدبخشی که قرار است اکتشافات فضایی را متحول کنند

صفحه نمایش آیفون در پس زمینه زرد که ویژگی جدید WhatsApp را نشان می دهد

(اعتبار تصویر: WhatsApp)

خوشبختانه، اکنون می‌توانید هنگام فوروارد کردن عکس‌ها و ویدیوها، زیرنویس‌ها را به آن‌ها اضافه کنید و همچنین زیرنویس‌های موجود را که با تصاویری که به اشتراک می‌گذارید مرتبط هستند، ویرایش کنید. این همان معامله با اشتراک‌گذاری اسناد است، که اکنون به شما این امکان را می‌دهد که قبل از ارسال آن‌ها، یک عنوان شوخ‌آمیز یا هوشمندانه اضافه کنید.



منبع