ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

در سال ۲۰۱۹، فارسی گفت که در طول هفته فقط یک وعده غذایی در روز می‌خورد و سپس تمام هفته را روزه می‌گیرد و پیرو یک رژیم غذایی است که در آن زمان در سیلیکون ولی «روزه‌داری متناوب» نامیده می‌شد.

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، گفته است که به قدری کوکای رژیمی را دوست دارد که روزی سه یا چهار نوشابه می‌نوشد.

سال گذشته، ماسک عکسی را در توییتر منتشر کرد که به گفته خودش میز کنار تختش است. تصویر شامل چهار قوطی کوکای رژیمی بدون کافئین بود. ماسک طی سال‌ها چندین بار علاقه‌مند به این نوشیدنی است.

اما به نظر نمی‌رسد که این عادت را زیاد کرده باشد. این میلیاردر ماه گذشته در توییتر گفت که هر روز صبح یک دونات می‌خورد.

ناهار هم به همان اندازه صبحانه برای ماسک بی‌اهمیت است. این مبلغ هرچه دستیارش در جلسات جلسه برای او بیاورد، در پنج دقیقه آن را خواهد گفت.

سانچز به وال استریت ژورنال گفت که بزوس همچنین به تمرینات خود با مربی شخصی وس اوکرسون پایبند است. وقتی او پنکیک یکشنبه خود را نمی‌خورد، انتخاب‌های صبحانه‌اش می‌تواند عجیب و غریب باشد.

اوایل امسال، دوست او لورن سانچز، گفت که بزوس هر یکشنبه صبح پنکیک درست می‌کند.

در یک مقطع، رژیم غذایی کاملاً هویج و سیب بود. در زمان دیگری، یا یک میوه‌خوار بود و فقط میوه، سبزیجات، آجیل، دانه‌ها و غلات می‌خورد.

جانسون همچنین به محض بیدار شدن از خواب یک اسموتی به نام «غول سبز» می‌نوشد که شامل ترکیباتی مانند اسپرمیدین، کراتین، پپتیدهای کلاژن و فلاوانول‌های کاکائو است.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

سم آلتمن

جانسون صبح‌ها چند دارو و مکمل مصرف می‌کند و یک رژیم غذایی گیاهی از غذاهای نرم و جامد را پیروی می‌کند. مصرف روزانه خود را به دریافت ۱۹۷۷ در روز محدود کرده است.

جانسون، بنیانگذار کرنل، امیدوار است که ساعت بدن خود را چند دهه از طریق برنامه‌هایی که آغاز کرده است، به عقب برگرداند.

انتهای پیام



منبع

در سال ۲۰۲۲، او در توییتی نوشت که برایش مهم نیست که کوکای رژیمی امید به زندگی‌اش را کاهش دهد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

مارک زاکربرگ

در سریال نتفلیکس «درون مغز بیل»، گیتس در مورد علاقه خود به نوشیدنی پودری «تانگ» اشاره کرد. وی گفت: من یک بطری تانگ می‌خریدم که یک نوشیدنی شیرین پرتقالی است. تانگ نارنجی را روی دستم می‌ریختم و آن را از روی دستم لیس می‌زدم.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

استیو جابز

کیوبن گفته است که غذای اصلی او یک سالاد مک با برخی مواد افزودنی است.

در سال ۲۰۱۵، وارن بافت به مجله فورچون گفت که روزانه پنج وعده کوکاکولا می‌نوشد.

او یک بار میزبان جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر بود و از او با بزی که پذیرایی کرد. دورسی گفت که به یاد دارد که بز را سرد سرو کردند، بنابراین او برای شام تنها سالاد خورده بود.

مارک زاکربرگ، عامل متا، انواع مختلفی از رژیم‌های غذایی را آزمایش کرده است. در سال 2011، یک چالش شخصی برای خود ایجاد کرد که فقط حیوانات گوشتی را که می‌کشند بخورند.

«مارک کیوبن» (Mark Cuban) کارآفرین و سرمایه‌دار آمریکایی است. کیوبن صاحب تیم دالاس ماوریکس، شرکت HDNet، و چند شرکت دیگر است.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

کروتون یک تکه نان دوباره پخته شده است که مکعبی و چاشنی شده است. کروتون برای افزودن بافت و طعم به سالادها به ویژه سالاد سزار به عنوان همراه با سوپ و خورش، یا به عنوان غذای میان‌وعده مصرف می‌شود.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

افراد زیادی هستند که بیشتر عمر خود را صرف پیروی از چند رژیم خاص می‌کنند یا باید به این موضوع فکر کنند که افراد سرشناس جهان روز خود را چگونه شروع کنند؟ آیا از رژیم غذایی پیروی می‌کنند؟ مجموعه‌ای از میلیاردهای خود حوزه فناوری عادات غذایی را که در واقعیت‌های ظالمانه و ناسالم است، افشا کرده‌اند. آخرینا، ایلان ماسک گفته است که هر روز صبح یک دونات می‌خورد. در اینجا رژیم غذایی برخی از ثروتمندترین افراد فعال در حوزه دنیای فناوری آورده شده است.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

به گزارش Entrepreneur، ماسک در سال ۲۰۱۷ گفت: من سعی می کنم مواد شیرین را کاهش دهم و باید یک املت و قهوه بخورم.

سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۴ گفت که صبحانه او شامل یک فنجان قهوه و دو کلوچه از شرکتی به نام علیسا کوکی است. طبق وب سایت این شرکت، این کوکی‌ها از پرورش و فیبر و کربوهیدرات کمی هستند.

او همچنین ظاهرا چیزبرگر را دوست دارد. سایت ردیت در سال ۲۰۱۶، وقتی از گیتس در مورد سندویچ مورد علاقه‌اش پرسیده شد، پاسخ داد: چیزبرگر، چیزبرگر، چیزبرگر.

جابز به ایزاکسون گفت که وقتی در کالج رید دانشجوی سال اول بود، گوشت را کنار گذاشت و بعداً غلات و شیر را هم کنار گذاشت.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

وارن ادوارد بافت(به انگلیسی: Warren Edward Buffett) سرمایه‌گذار، اقتصاددان، مدیر اجرایی و نیکوکار آمریکایی است. او مدیر و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشر هاتاوی است و مالکیت شرکت‌های گایکو، دیری کوئین و مارس اینکورپوریتد را در اختیار دارد. همچنین دارای سهام در شرکت‌های اپل، جنرال الکتریک، کرفت هاینز، گلدمن ساکس، ولز فارگو، شرکت کوکاکولا، پپسی، آمریکن اکسپرس، بنک آو آمریکا و آی‌بی‌ام نیز می‌باشد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

ایلان ماسک، تسلا هم رژیم غذایی سالمی ندارد. ماسک گفته است: اگر وجود داشت که نمی‌توانم غذا بخورم تا بتوانم بیشتر کار کنم، غذا نمی‌خورم.

فورچون بیانان کرد که بیل گیتس، یکی از دوستان بافت، مشاهده کرده است که همکارش را تا حد زیادی از همبرگر مک دونالد و بیسکوییت و استفاده می‌کند.

اوایل امسال، جوردی کروز، سرآشپز ستاره میشلن، گفت که یک بار کل رستوران او را برای دو روز رزرو کرد و فقط یک کوکای رژیمی سفارش داد.

به گزارش سی‌ان بی‌سی، کیوبن در سال 2012 به این دلیل که بنیانگذار این شرکت یک نمونه از کلوچه‌ها بود که 50 هزار دلار در این شرکت فرستاد، در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد.

گهگاهی، این میلیاردر به جای آن کیپر(ماهی شبیه شاه ماهی) می‌خورد. برانسون در جزیره خصوصی خود در دریای کارائیب و جزیره نکر(Necker) زندگی می‌کند. او در یک پست وبلاگی در وب سایت ویرجین در سال ۲۰۱۷ گفت که روزهای خود را با ورزش، گذراندن وقت با خانواده‌اش و جلسات کاری برای می‌کند و می‌دهد در زمان ناهار برنامه‌ریزی کند تا به بهبود روحیه خود کمک کند.

فورچون گفت، در حالی که معمولاً اولین قوطی خود را با «سیب زمینی استیکس» مصرف می‌کند، گاهی اوقات آن را با بستنی نیز می‌کند.

ماسک عادت صبحانه را حذف کند یا برای شروع روزش شکلات مارس یا دونات بخورد.

سانچز به وال استریت ژورنال گفت: او هر بار کتاب آشپزی بتی کراکر را بیرون می آورد و من می گویم خوب تو باهوش ترین مرد دنیا هستی. چرا هنوز این کتاب را حفظ نکرده است؟

در این پست، همچنین اشاره کرد که متیل B-12، امگا-3، ویتامین D-3 را به عنوان مکمل مصرف می کند. اخیرا، آلتمن گفت که او همچنین از داروی متفورمین استفاده می کند که در بین هکرهای زیستی به عنوان راهی برای کند کردن پیری محبوب شده است.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

وارن بافت

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

جف بزوس، سرور آمازون گفته است که دوست دارد صبح‌ها وقت بگذارد و یک صبحانه سالم بخورد.

برای شام، او گفته است که می‌دهند وعده‌های غذایی گروهی می‌شوند جایی که افراد با هم صحبت می‌کنند و حرف‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند و ایده‌ها متولد می‌شوند. برانسون گفت حوالی ساعت ۱۱ شب به رختخواب می‌رود و هر شب حدود شش ساعت می‌خوابد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

جف بزوس

گاهی اوقات جابز روز کم خواری می‌کرد که به گفته او این کار باعث ایجاد رضایت در او می‌شود. در سال ۲۰۰۳، زمانی که جابز به سرطان لوزالمعده مبتلا شد، سعی کرد از طریق رژیم غذایی خود، با خوردن مقدار زیادی میوه و هویج، خود را درمان کند. پنج سال، او پس از برداشتن بخشی از پانکراس، ماهی و تغذیه‌ها را دوباره به رژیم غذایی خود وارد کرد. اما تا زمان مرگش در سال 2011، بنیانگذار اپل یک رژیم غذایی تغذیه انرژی داشت.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

ایلان ماسک

بر اساس گزارشی از مجله D، در جلسه سال 2014 با یک شرکت تجارت الکترونیک کوچک که آمازون در نهایت آن را خریداری کرد، بزوس یک صبحانه اختاپوس مدیترانه‌ای با سیب زمینی، بیکن، ماست سیر سبز و یک تخم مرغ آب پز سفارش داد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

مارک کیوبن

سرمایه‌گذاری «شارک تنک» در سال ۲۰۱۷ به مجله مردانه گفت که دو سال از مک‌دونالد می‌خرد، آن‌ها را در یک کاسه بزرگ می‌ریزد، ذرت، پنیر کوتاژ، خوراکی و کروتون، غلات‌ترد نیز به آنها اضافه می‌کند.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

برایان جانسون، بنیانگذار بیوتکنولوژی 45 ساله، امیدوار است که با برنامه‌ای به نام Project Blueprint که شروع کرده است ساعت بدن خود را چند دهه به عقب برگرداند.

بنیانگذار توییتر گفت این به کمک می‌کند کند. با این حال در سال ۲۰۲۰، دورسی گفت که هفت وعده غذایی در هفته می‌خورد و فقط شام می‌خورد.

جابز ظاهراً فکر می‌کرد که رژیم گیاهخواری باعث می‌شود که هیچ نوع بویی از بدنش منتشر نکند. در کتاب ایزاکسون آمده است که بنیانگذار اپلای است که در نتیجه نیاز به استفاده از دئودورانت یا دوش گرفتن ندارد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

عادات غذایی گیتس خیلی بهتر از مدیران دیگر نیست. او گفته است که برای صبحانه پاف کاکائو می‌خورد. همسر سابقش ملیندا گیتس در گذشته گفته بود که او وعده غذایی اصلی را به کلی حذف می‌کند.

ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.

فارسی گفت: اولین باری که این کار را انجام دادم، مثل روز سوم، احساس کردم توهم دارم. وضعیت عجیبی بود. اما این کار را دو بعدی انجام می دهد، برای من بسیار زیاد است که چه مقدار از حول و حوش روزهایی است که بارها می شود. تجربه‌ای که داشتم این بود که مدت طولانی‌تری روز گرفته‌ام، زمان واقعاً کند شده است.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

برایان جانسون

مانند دورسی، برایان جانسون، کارآفرین بیوتکنولوژی، یک رژیم بهداشتی دقیق دارد.

بافت به شوخی گفته است که مثل یک کودک شش‌ساله غذا می‌خورد، زیرا جداول بیم‌سنجی می‌گویند کودکان شش‌ساله کمترین میزان مرگ و میر را دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، برخی از ثروتمندترین افراد حوزه فناوری، عادات غذایی بسیار عجیب و غریبی دارند. فقط به این دلیل که میلیاردها پولی برای پرداخت هزینه برای سرآشپزهای شخصی گرانقیمت یا غذاهای سالم با کیفیت بالا دارند، این معنی نیست که آنها از رژیم‌های غذایی مناسب نیز پیروی می‌کنند.

اما اینطور نیست که فارسی به شیوه‌های استاندارد غذا خوردن معروف باشد. در سال ۲۰۱۲، مدیر عامل سابق توییتر فاش گفت که صبحانه روزانه در آن زمان دو تخم مرغ آب پز با سس سویا بود.

زاکربرگ از تقسیم کردن غذایی که با دوستان و مهمانان خانه‌اش خجالتی کشته شد.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

مارک زاکربرگ و جک دورسی

استیو جابز به خاطر عادات غذایی خاص خود معروف بود. نرم بیوگرافی که والتر ایزاکسون از او نوشته، بنیانگذار اپل گاهی اوقات تنها یک یا دو غذا را در یک زمان، برای هفته‌ها می‌خورد.

سم آلتمن از اوپن ای‌آی/OpenAI از کودکی گیاهخوار بوده است. ساموئل اچ آلتمن (به انگلیسی: Sam Altman) یک کارآفرین، برنامه‌نویس، سرمایه‌گذار خطرپذیر و وبلاگ‌نویس آمریکایی است. او مدیر شتاب‌دهنده وای کامبینیتر و نیز از اعضای هیئت مدیره مؤسسه غیرانتفاعی اوپن ای‌آی است.

رژیم غذایی پارینهسنگی، رژیم پالئو، رژیم غارنشینان، یک نوع رژیم غذایی است که در آن به هر نوع غذایی که در دوران پارینهسنگی و از دگرگونی های حاصل از کشاورزی استفاده می شود، می شود. در این رژیم غذایی از جمله گوشت، گوشت، گوشت، گوشت، سبزیجات، صدف‌ها، ریشه‌های گیاهی، انواع میوه‌ها، میوه‌های مغزدار، قارچ‌های خوراکی و مانند آن‌ها مصرف می‌شود و مانند سیبزمینی، شکر، مواد غذایی فرآوری شده، لبنیات، حبوبات و غلات می‌شود. بنابراین اگر از ثروت به میان می‌آید، می‌توان از این افراد پیروی کرد، اما در مورد سلامتی بهتر است دوباره به این موضوع فکر کنید.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

ریچارد برانسون

در حالی که برخی از افراد از آخرین متدهای بهداشتی مانند رژیم غذایی و گیاهخواری آزمایش می‌کنند، می‌توانند از خوردن شکلات برای صبحانه لذت ببرند یا به طور معمول از خوردن غذای خودداری کنند.

در عوض، ماسک بر روی شام می‌کند. ماسک در سال ۲۰۱۵ گفت که غذاهای مورد علاقه‌اش فرانسوی و باربیکیو است. به نظر می‌رسد ماسک نیز مانند گیتس از طرفداران کوکای رژیمی باشد.

ماسک در سال ۲۰۲۰ به جو روان گفت: من می‌خورم غذاهای خوشمزه بخورم و زندگی کوتاه‌تری داشته باشم.

کیوبن در وب سایت شرکت می‌گوید: من فقط آن‌ها را نمی‌خورم، بلکه با آن‌ها زندگی می‌کنم. اغراق نیست اگر بگویم روزهایی وجود دارد که آن ها را برای صبحانه، ناهار و شام بخورم.

در سال ۲۰۰۷، یک سایت اظهار کرد ماسک گفته است که او در یک روز هشت قوطی از آنها نوشیده است.

او قبل از یک گیاهخوار بود، اما بتاکاروتن بیش از حد(رنگدانه نارنجی موجود در هویج) باعث شد پوست او نارنجی شود. بنابراین در سال 2013، به رژیم غذایی رژیم غذایی که با خوردن قندهای پخته می‌شود، غلات و غذاهای فرآوری شده را ممنوع می‌کند، روی آورد. دوسی در مورد روزه نیز صحبت کرده است.

به گزارش فورچون او هدف خود را در یک پست فیس بوک اعلام کرد. رژیم غذایی «آنچه میخورید را بکش» او شامل بز، خوک، مرغ و خرچ بود.

در سال ۲۰۱۹، کیوبن فاش کرد که گیاهخوار است. کیوبن فاش کرد که در طول یک قسمت از برنامه تلویزیونی شارک تنک (به انگلیسی Shark Tank) که در آن 250 هزار دلار یک شرکت گوشت گوشتی سرمایه‌گذاری کرده بود، گوشت را گذاشت.

ثروتمندان حوزه فناوری چه غذاهایی میخورند؟

بیل گیتس

به این شرکت، نوع شیرینی مورد گفته او، جو دوسر سالم است.

بخوان  سخت‌ترین ماده روی زمین کشف شد