سگ‌های رباتیک نقاش می‌شوند – ایسنا

سگ‌های رباتیک شرکت «بوستون داینامیکس» برای ارائه نقاشی هنری در گالری ملی ویکتوریا آموزش می‌بینند.

او توضیح می‌دهد: مثل داشتن یک کودک کوچک در یک مقطع زمانی، باید به کودک اجازه دهد که به تنهایی سوار اتوبوس شود. چنین حسی دارد.

پیلات، ربات باسیا را یک همراه می‌بینند و می‌گوید زمانی که در ملبورن به نقاشی بپردازد، دلتنگ آن خواهد شد.

شرکای بشریت

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، سگ‌های رباتیک به مدت چهار ماه توسط هنرمند مشهور آگنیسکا پیلات(Agnieszka Pilat) آموزش خواهند دید.

او این حیوانات رباتیک را «بازیگوش» و «شریک بشر» توصیف می‌کند و می‌گوید وقتی مردم شخصا با اسپات ملاقات می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق خیلی سریع عاشق آن می‌شوند. سخت است که مجذوب آنها نشویم زیرا آنها بسیار بامزه هستند.

انتهای پیام



منبع

او در حال آموزش سه سگ رباتیک برای ارائه نقاشی در نمایشگاه بعدی گالری ملی ویکتوریا است.

این سه ربات اکنون با استفاده از قلم‌های رنگ روغن روی بوم اکریلیک به دیوار نقاشی می‌کشند تا در نهایت آنها را در نمایشگاه سه سالانه ملی ویکتوریا که امسال در ماه دسامبر در ملبورن برگزار می‌شود، به نمایش بگذارند.

او گفت: من به آن به عنوان یک سلبریتی جدید فکر کردم. پرتره‌ها قدرت را در جامعه منعکس می‌کنند. اندی وارهول(Andy Warhol) افراد مشهور را نقاشی می‌کرد و پرتره‌های نشان دهنده قدیمی اشراف بود.

بوستون داینامیکس پیش از این به پیلات ماموریت داده بود که پرتره‌ای از اسپات بکشند و اینگونه بود که با این ماشین‌ها بیشتر آشنا شد.

بخوان  فناوری جدید چراغ پورشه شب را به روز تبدیل می‌کند

اکنون قدرت به سمت ماشین‌ها می‌رود و این وظیفه ماست که واقعاً با آن درگیر می‌شوند. این بر ما به عنوان والدین آنهاست که آنها را درگیر و تربیت کنیم تا آینده خوبی باشند.

یکی از سگ‌های رباتیکی که با نام اسپات (Spot) شناخته می‌شود، با هنرمندی در نیویورک زندگی می‌کند و پیلات نام او را بسیا (Basia) گذاشته است.