پخش زنده از فر دیواری!

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال نیز از یک هود جدید رونمایی کرده است. این دستگاه برای طراحی مطابق با سایر لوازم سفارشی است و گفته می‌شود که در بالاترین میزان صدای خود تنها با ۶۵ دسیبل کار می‌کند.

در سایر توسعه‌های سامسونگ در نمایشگاه امسال شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش صفحه لمسی یخچال هستیم.

سامسونگ می‌گوید این دوربین می‌تواند چیزی را که می‌پزید، تشخیص دهد و بپزد را برای غذای شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این می‌توان برای شما هشدارهای هشدار ارسال کند تا از سوختن غذای شما جلوگیری کند.

این شرکت همچنین می‌گوید که اولین گواهینامه سیستم‌های مدیریت انرژی خانه هوشمند Energy Star را برای سیستم SmartThings Energy خود دریافت کرده است. سامسونگ ادعا می‌کند که حالت انرژی هوش مصنوعی که بیشتر می‌شود توسعه می‌یابد، می‌تواند مصرف برق دستگاه‌هایش را تا ۳۰ درصد کاهش دهد، بدون اینکه تأثیری بر عملکرد داشته باشد. به عنوان مثال، می‌توان فریزر شما را یک درجه گرم کرد یا کمتر از آب در ماشین ظرفشویی را کاهش داد.

روش‌های پخت با این اجاق سرخ شامل هوا، بخارپز کردن و روشی جدید است که غذا در آن یک محفظه خلاء در کاسه‌ای از آب که در پخت معینی است، پخته می‌شود.

سامسونگ در زمینه پایداری نیز پیشرفت داشته است. امسال سامسونگ فیلترهای هوشمند کاهش انتشار میکروفیبر را برای ماشین لباسشویی های خود عرضه خواهد کرد که هدف آن کاهش میکروپلاستیک در آب است.

شاید جذاب ترین عنصر این اجاق دیواری، دوربین هوش مصنوعی داخل آن باشد.

سامسونگ می‌گوید با این نمایشگر می‌توان برنامه‌ای را به طور همزمان انجام داد و چند کار را همزمان انجام داد. این نمایشگر نیز مجهز به برنامه SmartThings است که به کاربر کمک می‌کند تا سایر دستگاه‌های سازگار با SmartThings را بدون نیاز به سایر سخت افزارهای متصل کند.

بخوان  سامسونگ ۱۹ مرداد رویداد Unpacked را برگزار می‎کند

مجموعه اجاق دیواری، این هود نیز در رنگ‌های متنوع و روکش‌های درجه یک در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، یک حسگر کیفیت هوا برای ردیابی تمیزی هوا وجود دارد. اگر دستگاه تشخیص دهد که کیفیت هوا افت کرده است، از طریق برنامه SmartThings پیشنهادهایی برای رفع آن انجام می‌شود و زمانی که زمان تعویض فیلتر هوای فراتر می‌رود، به شما هشدار داده می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند که این هود می‌تواند تا ۷۰۰ فوت مکعب در دقیقه تهویه انجام دهد و همچنین می‌تواند با اجاق گاز سامسونگ همگام شود تا سطح تهویه را بر اساس آنچه در حال پخت است، تنظیم کند.

اجاق دیواری یا همان فِر هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Bespoke AI Oven به شما امکان می‌دهد یک تصویر ویدیویی از آنچه در حال پختن است، به صورت زنده دریافت کنید.

همچنین می‌توان با استفاده از صفحه نمایش آن یا برنامه SmartThings که می‌توان از آن برای کنترل اجاق از راه دور استفاده کرد، مراقب غذای خود باشید. در حالی که این گزینه برای عکس گرفتن از غذای در حال پخت خود یا حتی پخش زنده ویدیویی آن وجود دارد.

انتهای پیام



منبع

یخچال ساید بای ساید جدید Bespoke نیز دارای حسگرهای لمسی روی هر درب خود است، بنابراین کاربر می‌تواند زمانی که دستانش باشد، آنها را بدون نیاز به استفاده از دست، باز کند.

پخش زنده از فر دیواری!

همچنین مدل‌های استاندارد، یک دوربین با تجهیزات مصنوعی داخلی در این یخچال وجود دارد که می‌تواند برچسب‌ها و تصاویر مواد غذایی را تجزیه و تحلیل کند تا مطمئن شود که نیاز کاربر نمی‌شود.

بخوان  هدست های متا کوئست در حال از دست دادن یکی از کاربردی ترین ویژگی های خود هستند

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در حال تازه‌سازی خط تولید لوازم آشپزخانه هوشمند و سفارشی خود است و جدیدترین محصول آن نیز یک فر یا اجاق دیواری هوشمند با صفحه نمایش هفت اینچی و کنترل‌های لمسی است.

علاوه بر این، این فر هوشمند به برنامه Samsung Health است و می‌تواند آزمایشات و رژیم غذایی را انجام دهد.

این هوشمند در حال حاضر در اروپا در حال حاضر در اروپا است و تابستان امسال وارد آمریکای شمالی می شود.