نوار وظیفه Bing AI مجهز به ChatGPT ویندوز 11 چیزی بیش از یک تبلیغ بیهوده نیست.

هیچ جستجوی سریعی در نوار وظیفه وجود ندارد که نتایج هوشمندانه‌ای را نشان دهد. طرفداران یا کاربران کنجکاوی که به دنبال استفاده از موتور جستجوی هوش مصنوعی بینگ هستند، با ظرفیتی که ظاهراً در اطلاعیه دیروز وعده داده بود، در ویندوز 11 ادغام نمی شوند. مقیاسی که با آن ادغام هوش مصنوعی در مقایسه با آنچه که در واقع داریم، مطابقت ندارد.

ChatGPT یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است که به کاربران اجازه می دهد تا با ربات تعامل داشته باشند و از آن بخواهند هر کاری انجام دهد، از دستور العمل های طوفان فکری، تجزیه ایده های پیچیده، نوشتن و ویرایش کپی های بزرگ متن یا فقط داشتن یک چت کوچک. این ربات از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل اعلان های ارائه شده توسط کاربران و پاسخ دادن با استفاده از داده های ورودی توسط کاربر و اطلاعات پایگاه داده خود استفاده می کند. مایکروسافت همکاری خود را با ChatGPT آغاز کرد اوایل ماه گذشته و سهم خود را داشته است خرابی ها و نادرستی ها از آن زمان تاکنون.

اعلامیه مایکروسافت این تصور را ایجاد می کند که کل تجربه جستجو در ویندوز 11 اکنون توسط هوش مصنوعی سوپرشارژ می شود، اما این موضوع بسیار دور از ذهن است.

صرف نظر از احساس شما در مورد چت ربات های هوش مصنوعی یا به طور کلی فقط فناوری هوش مصنوعی، نمی توان انکار کرد که به روز رسانی نوار وظیفه چندان مفید نیست. به‌روزرسانی‌های جالب‌تر و مفیدتری وجود دارد که تحت الشعاع به‌روزرسانی نوار وظیفه هوش مصنوعی Bing قرار گرفته‌اند.

بخوان  نجات مرد گرفتار شده در جزیره دورافتاده+ تصاویر

به نظر می‌رسد فقدان گزینه انصراف واضح این ایده را تقویت می‌کند که نه تنها «میان‌بر به هوش مصنوعی Bing» باقی می‌ماند، بلکه فقط باید طبق شرایط مایکروسافت به آن دسترسی پیدا کرد.



منبع

هنگامی که مایکروسافت اج باز شد، در صورت ثبت نام، می توانید هر طور که می خواهید از Bing استفاده کنید. از زمانی که هنوز حسابی ساخته نشده بودم، به صفحه ورود/ثبت نام برده شدم، اما این که ایده دسترسی به چت ربات Bing AI از راحتی دسکتاپ فوری شما به فروش می رسد و در عوض به یک برنامه جدید منتقل می شود، بسیار آزاردهنده است. در عوض صفحه وب ویندوز هیچ کاری مرتبط با هوش مصنوعی انجام نمی دهد، زیرا مایکروسافت همانطور که فکر می کنید در کاهش ویژگی جدید، هوش مصنوعی را برای جستجو در ویندوز اضافه نکرده است، که باعث می شود نسخه مجهز به ChatGPT بینگ در ویندوز 11 مانند یک تبلیغ خالی باشد.


تجزیه و تحلیل: این برای چه کسی است؟

در عوض، کاربران اکنون این توانایی را دارند که چت بات جدید بینگ را بدون نیاز به تایپ «bing.com» در یک مرورگر وب، راه اندازی کنند. خودشه. پست وبلاگ می گوید که کاربران «قابلیت های شگفت انگیز بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی را مستقیماً در نوار وظیفه دارند» که به هیچ وجه درست نیست. شما یک بنر برای Bing در صفحه جستجوی ویندوز دریافت می‌کنید و دو اعلان برای کمک به شما پیشنهاد می‌کند وقتی روی یکی از دکمه‌های مرتبط کلیک می‌کنید و به مرورگر اج مایکروسافت منتقل می‌شوید، چه کاری انجام دهید. از آن استفاده کنید.

بخوان  ردیاب‌های رمزنگاری خارج از قفسه، حس نادرستی از امنیت داده‌ها را ایجاد می‌کنند

فرض کنید شکاک بوده اید یا کسی که چیز زیادی در مورد ChatGPT یا Bing AI نمی دانسته اید، واقعاً انتخابی ندارید که آیا می خواهید به هوش مصنوعی Bing دسترسی داشته باشید یا نه و به نظر می رسد راهی برای خلاص شدن از آن وجود ندارد. از اضافه شدن آن به دسکتاپ ویندوز 11 شما.

این قطعاً مظهر چیزی است که بسیاری از مردم در هنگام اعلام همکاری مایکروسافت با ChatGPT و پیاده‌سازی آن در Bing نگران آن بودند: اساساً راهی دیگر برای مایکروسافت برای وادار کردن مردم به استفاده از Bing و Edge به نفع نرم‌افزاری که دارند. در واقع استفاده کنید

همه ما بنرهای کوچک رقت انگیزی را دیده‌ایم که در Edge هنگام راه‌اندازی رایانه شخصی خود و تلاش برای دانلود Chrome یا Firefox ظاهر می‌شوند، و این قطعاً به نظر می‌رسد که مایکروسافت استعاره را کنار گذاشته و مطمئن شده است که اگر می‌خواهید از جستجوی نوار وظیفه خود استفاده کنید یا هوش مصنوعی Bing را امتحان کنید، باید این کار را طبق شرایط آنها انجام دهید.

کادر جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون به‌طور پیش‌فرض در نوار وظیفه تنظیم شده است، که بسته به تمایل شما نسبت به هوش مصنوعی و چت‌بات‌های «مفید» ممکن است مفید باشد یا نباشد. به روز رسانی نوار وظیفه در میان بسیاری از ویژگی های بهبود یافته دیگری است که با به روز رسانی اخیر ویندوز 11 بسته بندی شده است، بنابراین اگر طرفدار ChatGPT نیستید، اجتناب از آن یا نادیده گرفتن آن سخت خواهد بود.