توسعه داشبورد مجهز به هوش مصنوعی

آینده ارائه شده توسط کرایسلر در سنتز بلندپروازانه است. این خودروساز قصد دارد اولین خودروهای تولید برق خود را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند و تا سال ۲۰۲۸ یک خط تولید تمام الکتریکی داشته باشد.

شرکت خودروسازی کرایسلر(کرایسلر) یا استلانتیس آمریکای شمالی در نمایشگاه CES امسال از یک داشبورد پیشرفته و پیشرفته رونمایی کرد.

کرایسلر می‌گوید که هوش مصنوعی می‌تواند داشته باشد که مالک مالک خود را به صورت خودکار یاد کند. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند برای ادغام تقویم‌ها و برنامه‌ریزی خودکار مسیرها با دستگاه دیجیتال مالک همگام شود.

به گزارش ایسنا، کرایسلر اولین نمایش‌دهنده مفهومی داخلی آینده‌نگر “سنتز” خود را در CES 223 معرفی کرده است. این طراحی مفهومی کل داشبورد را به یک صفحه نمایش لمسی غول‌پیکر تبدیل می‌کند که از هوش مصنوعی پشتیبانی و خودکار عمل می‌کند و خواسته‌ها و نیازهای کاربران را پیش بینی می‌کند.

فضای داخلی مجلل سنتز صد درصد پایدار و سازگار با محیط زیست است. روکش صندلی‌ها از چرم گیاهی دباغی شده و از صد درصد پلاستیک‌های پسا صنعتی و پلاستیک‌های دریایی ساخته شده است. پوشش بیرونی به رنگ مشکی مات سنتز نیز جذابیت نمایشگر را دو چندان کرده است.

در قلب این داشبورد، سه پلتفرم فناوری فناوری به فناوری مصنوعی مصنوعی قرار دارد که در مجموع به آنها فناوری پیشرفته برای زندگی واقعی (Advanced Technology for Real Life) گفته می‌شود. این سه‌تفرم قرار است به صورت هماهنگ کار کند تا تجربه رانندگی بدون دردسری را به مشتریان ارائه‌دهنده پل.

کرایسلر اولین برندی خواهد بود که از فناوری‌های جدید STLA در آمریکای شمالی استفاده می‌کند. اتاقک هوشمند STLA چشمگیرترین پلتفرم از این سه است. این سیستم در داخل سنتز به عنوان یک سیستم سرگرمی ۳۷.۲ اینچی که ممکن است کل داشبورد را شامل شود، نشان دهد می‌شود. پشت صفحه نمایش STLA ، نرم افزار هوش مصنوعی پیشرفته قرار دارد.

بخوان  باد برای اولین بار به منبع اصلی تولید برق در بریتانیا تبدیل شد

انتهای پیام



منبع