خبر خوب، فیسبوک احتمالاً به شما پول بدهکار است

تنها شرط واجد شرایط بودن این است که شما باید بین 24 می 2007 تا 22 دسامبر 2022 عضو فیس بوک بوده باشید. حتی اگر فیس بوک را حذف کرده باشید، همچنان می توانید وجوه جمع آوری کنید.

ممکن است فیس بوک مقداری پول به شما بدهکار باشد و اکنون ابزاری برای جمع آوری دارید.

این پرونده چهار ساله پس از آن شروع شد که روزنامه نگاران دریافتند که شرکت تحقیقات سیاسی داده های خصوصی حداقل 87 میلیون کاربر فیس بوک را جمع آوری کرده و به اشتراک گذاشته است و فیس بوک نتوانسته کاربران را از افشای اطلاعات مطلع کند.

متا و فیس بوک جمع آوری چند دلار شما را آسان کرده اند، راه اندازی فرم درخواست آنلاین (در برگه جدید باز می شود). تا 25 آگوست 2023، ساعت 11:59 بعد از ظهر PT فرصت دارید آن را پر کنید.

حتی باید فرمی را امضا کنید که بگوید هیچ کدام از اینها را نمی سازید. برای چیزی که ممکن است فقط 3 دلار یا کمتر باشد، باید از آن عبور کرد. از سوی دیگر، اگر تعداد زیادی از افراد توسط فرم متا خاموش شوند، تعداد کمی از افراد دلچسب و نسبتاً معدودی ممکن است در واقع درآمد بادآورده ای به مبلغ 50 دلار دریافت کنند؟



منبع

آخرین بیت، که شامل اطلاعات کارت‌های اعتباری، PayPal، Venmo و Zelle می‌شود، این نیست که بتوانید آن‌ها را پرداخت کنید، بلکه متا بتواند آن چند دلار را به شما برساند.

در مصاحبه ای در سال 2018 مدیر عامل متا و بنیانگذار فیس بوک مارک زاکربرگ عذرخواهی کرد (در برگه جدید باز می شود) و اعتراف کرد که این “نقض اعتماد بزرگ بود” و افزود: “ما مسئولیت اساسی برای محافظت از داده های افراد داریم.”

بخوان  حرکت بزرگ بعدی توییتر می تواند معرفی نشان تایید شده ID باشد

چگونه تسویه حساب فیسبوک خود را جمع آوری کنیم

در نهایت، تقریباً شش ماه پس از تسویه حساب شرکت، تخمین زده می‌شود که ۲۸۰ میلیون عضو فیس‌بوک (فعالی و سابق) از حق پرداخت نقدی برخوردار شوند.

متا، شرکت مادر فیسبوک، اواخر سال گذشته با پرداخت 725 میلیون دلار موافقت کرد (در برگه جدید باز می شود) برای حل و فصل دعوای حقوقی نشت حریم خصوصی داده های کمبریج آنالیتیکا.