هک های مایکروسافت پینت آن را یک قدم به فتوشاپ بودن نزدیکتر می کند

بیشتر می خواهید؟ خوب، به لطف توسعه دهنده بازی Talon Zane، موارد بیشتری در صحنه اصلاح مایکروسافت Paint وجود دارد Gizmodo (در برگه جدید باز می شود) گزارش ها).

برنامه Windows 11 (و 10) Microsoft Paint به تازگی اصلاح شده است تا به نرم افزار امکان استفاده برای ایجاد انیمیشن های اولیه (و غیره) بدهد.

در اوایل این هفته، زین موفق شد به نوعی لایه‌ها را به اپلیکیشن معرفی کند. بله، یک لایه کاملاً کارآمد در Paint، اگرچه از طریق یک برنامه همراه پیاده سازی شده است، و می توانید توییت (در برگه جدید باز می شود) این را در اینجا نشان می دهد (با هشداری مبنی بر اینکه حاوی فحاشی است – بله، شخصی در مورد دستاورد خود هیجان زده شده است).


تجزیه و تحلیل: آیا مایکروسافت همه اینها را تماشا می کند؟

من به تازگی MS Paint را به یک نرم افزار انیمیشن به سبک Flipnote هک کردم. pic.twitter.com/uRLojwZGGg15 آوریل 2023

این شاهکار هک برنامه توسط YouTuber Sam Chiet به دست آمد که نمونه‌ای از نرم‌افزار انیمیشن سبک Flipnote را توییت کرد (از طریق Windows Central (در برگه جدید باز می شود)).





منبع

در آینده نزدیک حتی قوی‌تر می‌شویم، شاید با نگاهی به این مودها، که هر دوی آن‌ها به زودی عرضه می‌شوند (هیچ‌کدام از ویژگی‌ها هنوز آماده انتشار نیستند). مطمئناً بسیار جالب خواهد بود که توانایی حذف انیمیشن‌های ساده، سریع و آسان، با Paint را داشته باشید، و لایه‌ها نیز یک بخش هوشمند از عملکرد اضافه را ایجاد می‌کنند.

Microsoft Paint یک برنامه کوچک محبوب است. در واقع، ما هنوز اعتراضات سال 2017 را به یاد داریم، زمانی که مایکروسافت در نظر داشت این برنامه را از ویندوز 10 خارج کند. پشتیبانی نشان داده شده از Paint تضمین کرد که در نهایت از سیستم عامل حذف نمی شود، و امروز هم قوی است.

بیشتر ببین