خرید حضور غیاب تشخیص چهره قیمت دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره + لیست قیمت | مجله حضور و غیاب

شما محبت کنید برای هر نفر چند اثرانگشت مثلا 2 تا از دست راست و 2 تا از دست چپ تعریف کنید و نگاه کنید ببنید کدام یک از این انگشت ها نمره بالای 70 می گیرد ، به پرسنل بگید با همون انگشتی که نمره بالای 70 گرفته روزانه ورود و خروج هایش رو ثبت کند. افق فرا ویژن تنها شرکت اتوماسیون اداری در ایران است که سنسور اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب اش 4 سال گارانتی تعویض دارد. دستگاه های ساخته شده توسط شرکت ZKTeco از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و در تمامی دنیا و بیش از 180 کشور ، این سری دستگاه ها به فروش میرسند. دستگاه توسط شرکت زمان پرداز یکسال گارانتی می شود و 10 سال خدمات پس از فروش خدمت مشتریان ارائه می گردد. پشتیبانی کامل سخت افزاری از دستگاه حضور غیاب انجام می شود و نگرانی از نبود قطعه نخواهید داشت.

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation A2

خرید حضور غیاب تشخیص چهره قیمت دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره + لیست قیمت | مجله حضور و غیاب

در دنیای امروز که سرعت و دقت، دو مولفه مهم در کسب‌وکارها هستند، استفاده از سیستم‌های دستی برای حضور و غیاب کارکنان، هزینه‌های زیادی را به آن‌ها به‌همراه دارد. برای همین است که در سال‌های اخیر بسیاری از کسب‌وکارها به‌دنبال سیستمی هستند که حضور و غیاب کارکنان را با دقت بالا و در کمترین زمان ممکن ثبت و مدیریت کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستمی است که برای نظارت بر ورود و خروج کارکنان طراحی شده است. این دستگاه با سرعت تشخیص بالا، مانع از اتلاف وقت کارکنان می‌شود و با ثبت دقیق داده‌ها، گزارش‌های مفیدی را به مدیران کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

بخوان  خرید اینترنت ADSL 1 بیتی

دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

اما در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره جدید، به دلیل استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته امکان فریب و هک وجود ندارد. برای مشاغلی مثل شما که آهن فروشی هستید چون پرسنل با دست کار سنگین انجام میدن و با آهن آلات در تماس هستن اثرانگشت شون ممکن است خیلی مطلوب نباشد. دستگاه Uface قابلیت جالبی دارد که شما وقتی برای اولین بار اثرانگشت یک نفر رو تعریف می کنید به کیفیت اثرانگشت فرد نمره ای از صفر تا 100 می دهد. اثر انگشت هایی که نمره 70 به بالا می گیرن خیلی خوب هستن و انگشت هایی که نمره زیر 70 می گیرن ضعیف بوده و در شناسایی ممکن است به مشکل بخورند.

نوع تصویربرداری در دستگاه های مختلف متفاوت است، در یک روش از چهره به صورت یکجا عکسبرداری می شود و نقاط خاصی در آن پردازش نمی شود، این مدل عکس برداری و ذخیره الگو دقت بالایی ندارد و در مواردی که شکل کلی چهره افراد یکسان باشد امکان خطا وجود دارد. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمتی مناسب این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات تشخیص چهره مبدل نموده است. اعلام کلمه ورود و خروج و کاملا فارسی بودن این دستگاه از برتری های دیگر این سری دستگاه های شرکت zK به حساب می آید. تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ نیاز به نیروی کاری ماهر و منظم دارند به همین دلیل باید راهی برای نظارت و کنترل تردد کارکنانشان پیدا کنند. نصب و راه اندازی دستگاه و نرم افزار در سراسر کشور به صورت آنلاین و رایگان هست. این ویژگی باعث می شود تا تمامی موارد از جمله حضور، غیاب و اضافه کاری را گزارش گیری نمود.

  • شما میتوانید کاتالوگ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره OFV-850 را دانلود کرده و مشاهده کنید.
  • در حالت کلی، این دستگاه با استفاده از ویژگی‌های بیومتریک چهره افراد مختلف، تجزیه و تحلیل صورت آن‌ها را انجام می‌دهد و در صورت مطابقت با داده‌های از قبل ذخیره‌شده، اجازه ورود و ثبت تردد به افراد در مکان‌های مختلف داده می‌شود.
  • برای خرید بهترین سیستم حضورغیاب ایران همین اکنون با شماره های موجود بر صفحه ی اصلی وب سایت افق فراویژن با همکاران ما در ارتباط باشید.
  • سیستم های شناسایی چهره با ماسکدر این مدل از دستگاه ها به جای شناسایی نقاط تعریف شده در تمام صورت با تغییر الگوی شناسایی چهره این نقاط را بیشتر دور چشم و ابروی افراد در نظر میگیرد.
  • همانطور که مشاهده می کنید استفاده از تکنولوژی های جدید در دوربین دستگاه و همچنین دارا بودن سایر روش های احراز هویت، از عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است.
بخوان  بازار کار نانو تکنولوژی پزشکی 3گام | 1biti
اگر در هنگام خرید دستگاه حضور غیاب با این وسوسه روبرو شدید که بهترین دستگاه حضور و غیاب کدام می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیزی نیاز مجموعه خود و میزان بودجه در نظر گرفته شده را بررسی کنید. از همه مهمتر کلیه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه مورد نظر را بررسی کنید. در این حالت می توانید بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را خریداری کنید.