حرکت بزرگ بعدی توییتر می تواند معرفی نشان تایید شده ID باشد

همانطور که می بینید، اطلاعات در کنار چک آبی نمایش داده می شود (که اخیراً موضوع بحث های زیادی بوده است، زیرا احتمالاً متوجه نشده اید).

جین مانچون وانگ، یک برنامه‌نویس نرم‌افزار و منبع قابل اعتماد نشت در پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی در گذشته، این اطلاعات را در توییتی به اشتراک گذاشت که طبیعتاً باید با موضع شک‌آمیز معمولی که همه شایعات سزاوار آن هستند در نظر بگیریم.

تأیید هویت آشکارا به معنای سطحی از اطمینان است که هر حسابی که تأیید می شود همان چیزی است که ادعا می کند، و می تواند پیامدهایی برای کاهش سمیت کلی توییتر داشته باشد (که قطعاً یک مشکل است). حمله یا ترول کردن دیگر ساکنان این پلتفرم معمولاً تحت پوشش ناشناس بودن انجام می‌شود و با یک حساب کاربری تأیید شده با شناسه، دیگر امکان‌پذیر نیست – شاید توییتر در نهایت پوسترهای تأیید نشده را در اولویت قرار دهد.

بخوان  ساخت دستگاه نیمه‌صنعتی نمودارگیری چاه‌های انحرافی برای اولین بار در کشور

اگر نگران حفظ حریم خصوصی یا سایر مسائل ناشی از اعتماد به توییتر با اطلاعات ID خود هستید، تنها نیستید. همانطور که یکی از پاسخ ها به وونگ چنین می گوید: «آیا تصاویر ID در سرورهای توییتر ذخیره می شوند؟ چون به نظر می‌رسد که خندیدن از کنارش می‌گذرد و آنها را از روی هوس بسته می‌کند.»

همه اینها به جای صحبت کردن به این صورت است که این یک معامله تمام شده است، فکر کنید، که مطمئناً اینطور نیست. تماشای این فضا…





منبع

بیشتر ببین