خرید هندزفری بلوتوثی خرید هدفون بلوتوثی-اصیل بخرید

مدل‌های با سیم بیشتر به دلیل همین مشکلات تا حد زیادی محبوبیت خود را از دست دادند و مدل‌های بلوتوثی به عنوان جایگزینی برای این نوع و رهایی از بدقلقی سیم اختراع شدند. هندزفری‌ ها یکی از محبوب‌ترین تجهیزات صوتی برای گوش دادن به موسیقی هستند که عملکرد انواع بی‌سیم آن‌ها در ابتدای پیدایش، چندان چنگی به دل نمی‌زد. بدیهی است که هندزفری بیسیم یا ایرباد وایرلس نیاز به شارژ شدن داشته باشد.

  • سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است.
  • فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.
  • استفاده از این دست محصولات در میان گیمرها بسیار رایج است و افراد زیادی برای بازی‌های آنلاین از هدست استفاده می‌کنند و از همین رو مدل‌های مختلفی از هدست‌ها تحت عنوان هدست‌های گیمینگ در بازار موجود است.
  • دسته اول از هدفون و هندزفری‌ها، ایرفون یا هندزفری‌های توگوشی (In-Ear-Headphone) هستند که کاربران زیادی از این مدل استفاده می‌کنند.
کمترین حجم باتری به هندزفری بلوتوثی True Wireless تعلق دارد که به طور معمول از 60 میلی‌آمپر ساعت فراتر نمی‌رود. این میزان ظرفیت می‌تواند حداکثر تا 7 ساعت بدون حذف نویز و با حجم صدای متوسط شارژدهی داشته باشد. هدست بی سیم یا باسیم هم اغلب به شکل مونو (تک گوشی) یا استریو (دو گوشی) برای جلسات کاری و آموزشی کاربرد دارد و حتما به میکروفون مجهز هستند؛ اما در فرهنگ عامه، هدفون‌های مخصوص بازی نیز با نام هدست گیمینگ شناخته asilbekharid.com می‌شوند.

بخوان  متخصص تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی در تهران ، بهترین دکتر تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی تهران پذیرش24 | 1biti

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-010

به همین دلیل امکان اتصال هدفون و هندزفری شیائومی از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند فراهم شد. در نتیجه کاربران با یک ضربه ساده بر روی هدفون یا هندزفری خود می‌توانند به اقدامات مختلفی اعم از قطع و پخش موسیقی یا پاسخ به تماس‌های تلفنی بپردازند. فرکانس پاسخ‌دهی و امپدانس این نوع هدفون‌ها در بازه قابل قبول جای می‌گیرد. هرچه قیمت هدفون بالاتر رود، امکانات بیشتری مانند حذف نویز یا کاهش تأخیر صدا هنگام بازی کردن نصیب شما خواهد شد. اگر با گوشی خود بازی می‌کنید، هنگام خرید هندزفری بی سیم، جزئیات تأخیر صدا یا دارا بودن حالت گیمینگ را مدنظر داشته باشید.

، علاوه بر اتصال بلوتوث هندزفری به دستگاه شما، دو گوشی نیز از طریق بی سیم به هم متصل می شوند (True Wireless | TWS). این مدل از یک نوار متصل به هر گوشی برخوردارند که براحتی می‌تواند دور گردن قرار گیرد. هدبند به مدلی از این هندزفری که روی سر قرار می‌گیرد اطلاق می‌شود و تک بند نیز نامی است که هدفون‌های پشت گردنی با آن شناخته می‌شوند. گوش دادن به موسیقی، یکی از معدود فعالیت‌هایی است که کل مغز را به تکاپو می‌اندازد، اما نه موسیقی‌ بی کیفیتی که ساز ناکوک بنوازد! آمار و ارقام گویای این حقیقت است که اغلب افراد، به طور میانگین چهار ساعت از روز را سوار بر موج احساسات خود با موسیقی هستند.

محصولات مشابه

خرید هندزفری بلوتوثی خرید هدفون بلوتوثی-اصیل بخرید

دسته اول از هدفون و هندزفری‌ها، ایرفون یا هندزفری‌های توگوشی (In-Ear-Headphone) هستند که کاربران زیادی از این مدل استفاده می‌کنند. اگر شما در طول روز به هدفون نیاز ندارید، هندزفری‌های تو گوشی به دلیل وزن سبک و راحتی در حمل و نقل، گزینه عالی محسوب می‌شود. اما چرا به این محصولات، هدفون‌های تو گوشی گفته می‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم که بالشتک یا همان سری سلیکونی این دست از کالاها کاملا داخل گوش قرار می‌گیرد و شما می‌توانید موسیقی یا صداهای دریافتی در نزدیکترین حالت ممکن بشنوید. همیشه این سوال ذهن کاربران را درگیر می‌کند که هدفون، هدست و یا هندزفری با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟ حتی گاها دیده شده که برخی از کاربران هدست و هدفون را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

بخوان  نوسانات تکنولوژی

همانطور که در ابتدا گفته شد پیش از خرید هندزفری و هدفون باید نیاز خود را دقیقا بشناسید؛ برای مثال، یک کاربر عادی با خرید هدفون استودیویی گران‌قیمت هزینه‌ای اضافی انجام داده است. مشخص کردن بودجه، نوع استفاده و منبع صدایی که عموما هدفون به آن متصل مسائلی هستند که پیش از انتخاب محصول باید به آن فکر کنید. شرکت‌ها و برندهای مختلفی در تولید این دست کالاها فعالیت دارند که مدل‌های مختلفی از این محصولات را روانه بازار کرده‌اند.

Handsfree ها همانند هدست از میکروفن برخوردار هستند ولی میکروفن‌های استفاده شده در آنها مثل انواع بکار برده شده در هدست‌ها تخصصی نبوده ولی می‌تواند جهت استفاده روزانه برای افراد مختلف مناسب باشد. همچنین به دلیل قرارگیری کامل در داخل گوش می‌تواند در صورت استفاده طولانی مدت آسیب زننده باشد و احتمال صدمه دیدن گوش را بالا می‌برد. در بدنه آنها معمولا کلیدهای کنترلی مربوط به گوشی موبایل تعبیه شده که برای پاسخ دادن تماس، رد تماس و کم و زیاد کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازندگان هدفون‌های بلوتوثی از جمله شرکت شیائومی در محصولات حرفه‌ای خود، امکانات ویژه‌ای را قرار می‌دهند. بعضی از هدفون‌های بلوتوثی دارای سنسور ضربان قلب بوده تا در هنگام ورزش، وضعیت سلامتی شما را تحت نظر داشته باشند. بعضی از مدل ها نیز دارای تکنولوژی کاهش نویز در هنگام مکالمه بوده تا صدای شما به طور واضح به مخاطب برسد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، حذف نویز فناوری پیشرفته‌ای است و در حال حاضر در برخی از هدفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شیوه، صدای محیط به کمک میکروفون خارجی و با استفاده از تکنیکی به نام میرایی امواج و با تولید سیگنال ضد نویز، حذف می‌شود. هندزفری بی سیم به دو شکل استریو و مونو به فروش می‌رسد که نوع تک گوشی آن برای مکالمه کاربرد دارد. نوع دو گوشی هم اگر ارتباط بین دو گوشی با یکدیگر به صورت بی‌سیم باشد، در اصطلاح True Wireless نام می‌گیرد. ارتباط بین دو گوشی در هدفون‌های دور گردنی از نوع باسیم است اما به صورت بی سیم به منبع متصل می‌شود.

بخوان  چهار کوتاه قصه‌ها شما نمیدونستم آشنایی با هوش مصنوعی

هندزفری بلوتوث دو تایی ProOne R100 Pro

در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.