درخشش دانشجویان دانشگاه اصفهان در المپیاد جهانی زبان چینی

لازم به ذکر است که به دلایل دلایل موجود در گروه زبان چینی دانشگاه اصفهان، تنها سال اول و دوم در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. با این وجود، بالا بودن سطح زبان چینی دانشجویان تیم دانشگاه اصفهان مورد تحسین داوران ایرانی و چینی المپیاد و همچنین مسولان سفارت چین قرار گرفت و از اساتید این دانشجویان تقدیر به عمل آمد.

مرحله نهایی المپیاد جهانی زبان چینی با حضور سفیر چین و رایزن فرهنگی و جمعی از مسئولان سفارت چین، محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران، سیدمحمد مرندی، معاون بین الملل دانشگاه تهران و محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار علامه امینی تهران برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه اصفهان، چهار دانشجوی برگزیده دانشگاه اصفهان در بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان چینی شرکت کردند. در این دوره از المپیاد جهانی، فاطمه بهزاد نژاد مقام اول فن بیان و مهارت سخنرانی زبان چینی و زهرا وارسته، زهرا پور رمضان و فاطمه نوابی هر سه از دانشگاه اصفهان به عنوان استعداد برتر زبان چینی معرفی و از سفیر چین لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است که احمدرضا آریان، مدیر گروه زبان و ادبیات آلمانی، ارمنی و چینی دانشگاه اصفهان در کنار سرپرستی دانشجویان اعزامی، عضویت در هیئت داوران این المپیاد را بر عهده داشت.

ایسنا/اصفهان مرحله نهایی بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان چینی (پل زبان چینی)، در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور سفیر چین در ایران برگزار شد و طی مراسمی برگزیدگان دانشگاه اصفهان در دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند.

بخوان  ویندوز 11 هوش مصنوعی بیشتری دریافت می کند - اما آیا مایکروسافت به شانس خود فشار می آورد؟