در مورد کلاهبرداری، ChatGPT می تواند بدتر از ارز دیجیتال باشد

در حالی که کارهای جالبی توسط توسعه دهندگان شخص ثالث برای تغییر و شخصی سازی تجربه ChatGPT شما انجام می شود، ارزش این را دارد که هوشیار باشید و دوبار بررسی کنید که برنامه، برنامه افزودنی یا سایتی که استفاده می کنید چه کاری انجام می دهد، بررسی کنید افراد دیگر چه کارهایی را انجام می دهند و متخصصان در مورد آن می گویند و بررسی می کنند که توسط یک توسعه دهنده قانونی و/یا تأیید شده ساخته شده باشد.

ارزش آن را دارد که در حین کاوش در مرزهای غرب وحشی از هوش مصنوعی و ابزارهای به کمک هوش مصنوعی، چند بررسی اضافی انجام دهید تا مطمئن شوید اطلاعات شما ایمن نگه داشته می‌شوند و از قربانی شدن خود در انبوه ماهیگیران حیله‌گر جلوگیری کنید. آنجا.





منبع

این اکتشافات باعث شد تا گای روزن، مدیر ارشد امنیت اطلاعات متا، با اشاره به انبوه کلاهبرداری هایی که در طول رونق ارزهای دیجیتال به سرعت وارد شد، ادعا کند که «ChatGPT رمزنگاری جدید است».

یک نگرانی رو به رشد

بیشتر ببین

متا، شرکتی که در فیس بوک قرار دارد، آخرین شرکتی است که به طور عمومی در مورد همه گیری رو به رشد کلاهبرداری های ChatGPT هشدار داده است.

آلویری همچنین تبلیغات Google را که سایر برنامه‌های جعلی ChatGPT را در فروشگاه Google Play تبلیغ می‌کنند، شبیه به کلاهبرداری‌های ذکر شده در Mac App Store برجسته کرد. این واقعیت که این برنامه‌های جعلی تبلیغ می‌شوند و در نتیجه به آنها مشروعیت داده می‌شود، بسیار نگران‌کننده است.

بخوان  ویندوز 11 با گیمرهای رایانه شخصی قوی به قوت می رسد – اما نه همه افراد دیگر

هوشیار باشید

الکس کلبر، محقق وبلاگ Privacy 1، گزارش مفصلی در مورد تعداد زیاد و ماهیت کلون های تقلبی ChatGPT در فروشگاه App Mac (در برگه جدید باز می شود).

مانند رویترز گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)، این شرکت بیش از 1000 پیوند مخرب را پیدا کرده است که به طور جعلی ادعا می کنند با چت ربات محبوب هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) مرتبط هستند.