دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور آغاز شد

در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه خواهد داشت. شرکت کنندگان در مسابقات در این مدت به صورت حضوری در سالن مسابقات مستقر خواهند شد و بعد از ساعت ۱۸:۰۰ از سالن مسابقات خارج می‌شوند، ولی می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ‌های چالش‌ها را به سامانه مسابقات ارسال کنند.

این رویداد یکی از بزرگترین، معتبرترین و باسابقه‌ترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی احتمال بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات خواهند داشت.

این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول مسابقات به مدت ۲ روز  ۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

در مرحله اول شرکت کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش‌های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ‌های خود را برای چالش‌های مسابقه ارسال کنند.



منبع

پس از برگزاری ۹ دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ که با حضور گسترده برنامه نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری مجموعه‌های خصوصی و دولتی در این مسابقات همراه بود، هم اکنون دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف “Sharif ICT Group” با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری “دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور MPM ۱۰”  را از امروز ۳۰ شهریور تا یکم مهر ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌کنند.

بخوان  گوگل جمینی قدرتمندترین مغز هوش مصنوعی آن تاکنون بوده است