دیدار با درگذشتگان با هوش ممکن است می‌شود

دسای، که سیستم خود را شبیه به مصنوعی چت جی‌پی‌تی(ChatGPT) ایجاد کرده است، در توییتر نوشت: این حتی ممکن است تا پایان سال ممکن شود.

کورزویل ۷۵ ساله گفت که پدرش در سن ۲۲ سالگی فوت کرده و امیدوار است از طریق رایانه با او صحبت کند.

چشم انداز کورزویل از آینده اینگونه است که ما ترکیبی از انسان و ماشین ایجاد می کنیم که ما را بهبود بخشد.

یکی دیگر از شرکت‌های هوش مصنوعی، به نام «DeepBrain»، یک سالن یادبود ایجاد کرده است که افراد این امکان را می‌دهند تا با عزیزان از دست رفته خود دور هم جمع شوند.

پیشرفت چت جیپیتی به یک شرکت که بر روی انسان‌های مجازی کار می‌کند کمک کرده است.

پروژه ای به نام «Live Foreve» یک ربات واقعیت مجازی از یک فرد با گفتار و رفتاری مشابه او ایجاد می‌کند.

از طرف متخصصان دیگر مانند بیل گیتس ها هستند که معتقدند زندگی مصنوعی مصنوعی ما را بهبود می بخشد و به نظر می رسد دیگر با این ایده موافق هستند که هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا برای همیشه زنده بمانیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، یک دانشمند رایانه از مردم می‌خواهد از والدین سالخورده و عزیزانشان ضبط کند زیرا این پیشبینی می‌کند که می‌تواند تا پایان سال جاری خودآگاهی را روی رایانه بارگذاری کند.

آن دو می توانند کوچکتر را لمس کنند، با هم بازی و گفتگو کنند و دختر به مادرش مطمئن باشد که دیگر دردی ندارد.

در سال ۲۰۲۰، یک برنامه تلویزیونی کره‌ای از واقعیت مجازی استفاده کرد تا یک مادر با دختر هفت ساله‌اش که در سال ۲۰۱۶ درگذشته بود، ملاقات کرد.

بخوان  هشدار در مورد آغاز پدیده «ال نینو»/آیا گرمای جهانی تشدید می‌شود؟

این سرویس که «Rememory» نام دارد از عکس‌ها، فیلم‌ها و یک مصاحبه هفت ساعته از فرد در حالی که هنوز زنده بوده، استفاده می‌کند. نرم افزار مجازی به هوش مصنوعی با فناوری های کاربردی است و تصویر آن روی یک صفحه نمایش ۴۰۰ اینچی نمایش داده می شود.

جانگ جی سونگ(Jang Ji-sung)، یک هدست واقعیت مجازی پوشید و به باغی منتقل شد که دخترش در آنجا ایستاده بود و با لباس بنفش روشن به لبخند می‌زد.

کورزویل در سال ۱۹۹۹ پیش‌بینی خیره‌کننده دیگری انجام داد. او گفت تا سال ۲۰۲۳ یک لپ‌تاپ ۱۰۰۰ دلاری قدرت محاسباتی و ذخیره‌سازی مغز انسان را خواهد داشت.

دسای بسیار زیادی در مورد ایده‌ای خود ارائه نشده است اما ری کورزویل(Ray Kurzweil) مهندس سابق گوگل نیز در حال کار بر روی زندگی از زندگی دیجیتالی برای انسان‌ها است. او این کار را برای احیای پدرش انجام می دهد.

دیدار با درگذشتگان با هوش ممکن است می‌شود

سپس کاربران می‌توانند یک آواتار خاص طراحی کنند که دقیقاً مانند خود ووندان آنها را به نظر می‌رسد.

یک دانشمند ادعا می‌کند که انسان‌ها می‌توانند تا پایان سال جاری خودآگاهی یا هشیاری را بر روی رایانه بارگذاری کنند و از مردم می‌خواهند که از بستگان مسن خود را ضبط کنند.

آرتور سیچوف (Artur Sychov)، بنیانگذار «Live Forever»، در سال ۲۰۲۲ به مادر گفت که پیش‌بینی می‌شود این فناوری تا پنج سال دیگر عرضه شود، با توجه به پیشرفت‌های اما در هوش مصنوعی، انتظار می‌رود که آن زمان کوتاه‌تری عرضه شود. طول بیانجامد.

دکتر پراتیک دسای (Pratik Desai) که چندین صنعت مصنوعی در سیلیکون ساخته شده است، می‌گوید که اگر مردم به اندازه کافی از عزیزان خود فیلم و صدا را ضبط کنند، احتمال صد درصد احتمال این وجود دارد که آنها را برای همیشه در کنار خود قرار دهند. خود داشته باشند.

بخوان  با مهندس نرم افزار ایرانی ناسا آشنا شوید

بسیاری از دانشمندان بر این باورند که پیشرفت‌های سریع در هوش مصنوعی، که چت جیپی‌تی پیشرو آن است، عصر طلایی را برای شروع فناوری خواهد کرد.

با این، بزرگ‌ترین ذهن‌های جهان با این فناوری موافق حال. ایلان ماسک و بیش از 1000 نفر از رهبران تلویزیون خواستار توقف آن هستند و هشدار می‌دهند که این فناوری می‌تواند بشریت را از بین ببرد.

انتهای پیام



منبع

دسای معتقد است که ما می‌توانیم عزیزان خود را به عنوان آواتارهایی که در رایانه‌های زندگی می‌سازند، فوت کنند. این فرآیند شامل دیجیتالی کردن فیلم‌ها، صداهای ضبط‌شده، اسناد و عکس‌های شخصی می‌شود که پس از آن به سیستم‌های هوشمند مصنوعی داده می‌شود تا هر چه ممکن است در مورد فرد مورد نظر یاد شود.

او در سال 2012 توسط گوگل استخدام شد تا روی پروژه‌های جدید شامل ماشین‌ها و پردازش زبان کار کند. در سال ۱۹۹۰، او پیش بینی کرد که بهترین شطرنج باز جهان تا سال ۲۰۰۰ به کامپیوتر خواهد رسید و این اتفاق در سال ۱۹۹۷ رخ داد.