راهنما مرد تنبل به تکنولوژی

این موضوع نشان داد که چقدر در تکنولوژی این زمینهها خلاء وجود دارد که میتوانیم بر روی آنها کار کنیم. فیس بوک یکی از کسب و کار هایی است که رشد بسیار سریعی داشته است و دارای یکی از گرانترین برند های دنیا می باشذ. ۶- برای اتصال به شبکه های دارای SSID پنها لازم است تا گزینه ی Other.. قیمت گوشی موبایل متاثر از فاکتورهایی مختلفی است که در اینجا به طور خلاصه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. در سایت آی تی بازار، علاوه بر امکان مشاهده آخرین مدل های مانیتور LCD ال جی، مانیتور LED سامسونگ، مانیتور گیمینگ ایسوس و مانیتور جی پلاس، مانیتور ایکس ویژن و ام اس آی، می توانید فروشندگان آنها و قیمت روز کالای مورد نظر خود را نیز مشاهده نمایید.

معروفترین محصول ال جی در بین تمامی کالاهای مختلف این برند تولیدات مربوط به تلویزیون و سایر نمایشگرها مانند مانیتور است. مانیتور ال جی از دو دهه قبل تا به حال جزو پر فروشترین نمایشگرهای موجود در بازار بوده و رقابت سایر برندها مانند سامسونگ و ایسوس با مانیتور ال جی از گذشته وجود داشته است. در حال حاضر ال جی مانیتورهای خود را در 5 مدل مانیتورهای office و یا اداری، IPS، 4K، فوق عریض و مانیتور- تلویزیون تولید میکند. مانیتورهای office ال جی مشابه به محصول مانیتور- تلویزیون نیز بوده و در کنار تمامی کاربردهای یک مانیتور کاربردهای خانگی نیز داشته و به جای تلویزیون نیز میتوان از آنها استفاده کرد. شرکت ال جی از برترین تولید کنندگان نمایشگر و مانیتور در جهان است. این شرکت کرهای سابقه طولانی در امر تولید محصولات دیجیتال و کالاهای الکترونیکی داشته و اکنون نیز به عنوان یکی از برترین برندهای جهانی در صنعت تکنولوژی شناخته میشود.

ال جی مانیتورهای خود را به صورت تخصصی برای طراحان، بازیکنان حرفهای و سازندگان فیلم طراحی کرده و در ساخت محصولات خود به منظور تامین نیاز این دسته از افراد از گرافیکی با کیفیت در طراحی نمایشگرهای خود استفاده کرده است. پیشرفت و محبوبیت تلویزیونهای ال جی این شرکت را مجاب کرد تا خط تولید مانیتورهای تخصصی و غیر تخصصی خود را تاسیس کرده و تکنولوژی خود را در محصولی جدید نیز اجرا کند. چنین سرعتی در این نوع مانیتور قابل مقایسه با مانیتورهای حرفهای بوده و به عنوان یک نمایشگر اداری محصولی پیشرفته محسوب میشود. پنل VA توانایی بیش تری در نمایش رنگ ها و زاویه دید گسترده تری نسبت به پنل TN دارد.

پنل TNسریع ترین زمان پاسخگویی را بین پنل ها دارد که برای گیمرها بسیار مناسب است اما دقت این پنل در نمایش رنگ ها پایین است. بنابراین، نیاز چندانی به سختافزار پرقدرت در این رده از محصول وجود ندارد.یکی از شاخصههایی که در لپ تاپ اداری حائز اهمیت است، برخورداری از کیبورد یا صفحه کلید مناسب است. قیمت مانیتورها با توجه به داشتن یا نداشتن ویژگی Adaptive Sync به میزان قابل توجهی-۲۰ الی ۳۰ درصد-تغییر میکند. شگفتزده میشوید اگر بدانید ایسوس همه این قطعات را در یک لپ تاپ با قیمت زیر ۲ هزار دلار، جمع آوری کرده است! اولین نکتهای که باید بدانید این است که در حالتی که فریم ریت کارت گرافیک بالاتر از مانیتور باشد، Adaptive Sync کاری انجام نمیدهد. اگر فریم ریت کارت گرافیک ۷۰ فریم بر ثانیه باشد و نرخ نوسازی مانیتور ۱۴۴ هرتز، Adaptive Sync نرخ نوسازی مانیتور را به ۷۰ هرتز کاهش میدهد.

برای گیمینگ، مانیتورهای TN به این دلیل که عموماً نرخ نوسازی و زمان پاسخگویی کمتری دارند پیشنهاد میشوند اما مانیتورهای گیمینگ IPS فوق العادهای در بازار ایران پیدا میشود. اگر قصدتان از خرید مانیتور سرمایه گذاری برای بلند مدت است در نظر داشته باشید که کارت گرافیکهای ۳ الی ۴ سال آینده به راحتی پاسخگوی چنین فریم ریت بالایی در این رزولوشن خواهند بود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از 1biti دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اما ضعف این پنل ها سرعت پاسخگویی پایین تر نسبت به دیگر پنل هاست. اما دو مورد باعث ایجاد تفاوت بین این دو مدل لپتاپ شده است. شاید در سالهای دور امکان حذف و تغییر تجربیاتی که در ذهن انسانها ثبت شده تنها محدود به داستانهای علمی تخیلی بود، اما اخیرا با پیشرفتهای صورت گرفته در حوزهی فناوریهای مرتبط با اسکن سیستم اعصاب، محققان هر چه بیشتر به امکان تغییر حافظهی انسان نزدیک و نزدیکتر شدهاند. پنلهای IPS به طور کلی دقت، روشنایی و کیفیت رنگ بالاتری دارند و زوایای دید خوبی (۱۷۰ درجه و حتی بالاتر) ارائه میکنند.

بخوان  9 حقایق همه باید تکنولوژی

به طور کلی انتظار میرود مانیتورهایی که دارای یکی از این دو ویژگی هستند تجربه گیمنیگ روانتری ارائه کنند. کیفیت تصویر مانیتور کاربرد آن را تنها برای مصارف اداری محدود نکرده و از این مدل نمایشگر به عنوان مانیتور – تلویزیون نیز میتوان استفاده کرد. این مدل با توجه به قابلیتهایی که دارد بهترین گزینه برای کاراییهای اداری و خانگی بوده و به خوبی تمامی امکانات مورد نیاز برای مصارف روزانه را در اختیار کاربر قرار میدهد. ژولیت نولاند، مدیر ارشد بخش برنامهریزی استراتژیک شرکت TracyLocke، معتقد است که فروشندگان دنیای دیجیتال باید هرچند وقت یکبار از مشتریان خود بخواهند که دورهم جمع شوند و تجربه خرید حضوری را از یاد نبرند: «باید گاهی اوقات روشی که ما شرکتها برای مشتریان تعریف کردهایم، کنار زده شود تا روابط انسانی فراموش نشود و اعتماد در دنیای دیجیتال و آنلاین، از بین نرود.» به عقیده نولاند، این روشهای تعریفشده، فراتر از حوزه خرید و فروش اینترنتی است و در قسمتهای متعددی از صنعت رسوخ پیدا کرده است.

هر ساله رویدادهای متعددی برگزار میشوند که در آنها مهارتهای فعلی و آینده هوش مصنوعی مورد بررسی قرار میگیرند. مانیتور یکی از مهمترین قطعات خارجی یک کامپیوتر بوده و با سایزها و تکنولوژی های مختلف به بازار عرضه شده است.کیفیت تصاویری که در مانیتورها نمایش داده میشوند، به عوامل مختلفی مانند رزولوشن بستگی دارد و هر چه میزان تراکم پیکسل ها در یک صفحه نمایش بیشتر باشد، تصاویر با کیفیت بهتری نشان داده می شوند. بنابراین، تبدیل اعداد و کاراکترهای نوشته شده به صورت دستنویس به فرمت دیجیتالی از گذشته برای کامپیوترها چالش برانگیز بوده است. این بدان معناست که اطلاعات رد و بدل شده در شبکه اینترنت عادی به صورت متمرکز در یک سرور اصلی ذخیره میشوند که توسط هکرها و نهادهای ذیربط قابل دسترسی و ردیابی هستند این در حالیست که اطلاعات منتقل شده در شبکه بلاک چین امکان دسترسی، نفوذ و ردیابی را به هیچ نهاد و یا فرد حقیقی و حقوقی نمیدهند.

در این کتاب، به چهار هدف یا تعریف بالقوه هوش مصنوعی پرداخته شده که سیستمهای کامپیوتری را بر اساس عقلانیت و تفکر در مقابل عمل متمایز میکند. هرکدام از این پنل ها نکات مثبت و منفی خود را دارند و نمی توان گفت کدام پنل خوب یا کدام پنل بد است. مانیتورهای IPS ال جی نمایشگرهایی هستند که دارای پنل IPS هستند و این نوع پنل نسبت به انواع پنلهای دیگر مانند TN و یا VA کیفیت به مراتب بیشتری داشته و تصویری شفافتر را نمایش میدهد. تولید پنلهای IPS به صورت اختصاصی در دستان شرکت ال جی بوده و سایر شرکتهای دیگر نیز برای استفاده از این نوع پنل بایستی آن را از ال جی خریداری کنند؛ بنابراین برای خرید بهترین مدلهای مانیتور IPS برند ال جی مناسبترین انتخاب در بین دیگر برندها است.

بخوان  چهار راه‌هایی که موبایل می‌تواند شما را ورشکست کند - سریع!

به عنوان مثال شرکت اينتل اعلام نموده است که در سال ۲۰۰۷ پردازندههاي متکي بر نانوترانزيستور را با قدرت و سرعت بسيار بيشتر و مصرف کمتر نسبت به آخرين دستاوردهاي امروزي نيمههاديها وارد بازار خواهد کرد. کنترل عملکرد بلوکهای مختلف در موبایل بر عهده این واحد است. تفاوت واضحی میان عملکرد این دو وجود ندارد و اکثر کاربران نتیجه مشابهی از هر دو خواهند گرفت اما مانیتورهای G-Sync گرانتر هستند. هر دستگاه مبتنی بر اینترنت اشیاء از طریق بستر های ارسال اینترنتی، داده ها را به دیگر دستگاه های اینترنت اشیاء ارسال می کند. این مانیتور با پنلی از نوع TN و نور پس زمینه LED کیفیتی منحصر به فرد با وضوح تصویر 1080 × 1920 پیکسل را به مخاطب نمایش میدهد.

زمینه فعالیت: اینترنت، موتور جست و جو، شبکه های اجتماعی، پورتال های وب، هوش مصنوعی و… با جست و جوی مدل مانیتور مورد نظر در این وبسایت میتوانید زمان تاخیر آن را مشاهده کنید. علاوه بر گوشی های هوشمند و پرچمدار اپل و گوشی های سامسونگ که در بازار ایران فروش بیشتری دارند در وب سایت فروش کوک موبایل انواع گوشی های موبایل از برندهای مختلف مثل موبایل شیائومی، گوشی هواوی، موبایل ال جی، گوشی موبایل نوکیا و غیره را برای فروش عرضه کرده ایم که مشتریان عزیز ما با هر نیاز و سلیقه ای که دارند بتوانند گوشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

همانطور که همه مان میدانیم مانیتور یک سخت افزار است که ویدئو و اطلاعات گرافیکی که توسط کارت گرافیک پردازش شده است را توسط کابل VGA و یا هر کابل دیگری در نمایشگر مانیتور نمایش میدهد.مانیتور ها شباهت زیادی به تلویزیون دارد اما در عوض اطلاعات گرافیکی را با رزولوشن بالاتر در صفحه نمایش نشان میدهد.بر خلاف تلویزیون ها ، دستگاه های مانیتور را در دیوار نصب نمیکنند(هر چند که میتوان این کار را انجام داد اما در کل مرسوم نیست) و بیشتر بر روی میزکار قرار میدهند. در این روش با توجه به بستر ارایه (ارتباط بیسیم) نیازی به خط تلفن و یا سیم وجود ندارد، بر این اساس امکان ارایه سرویس به کاربرانی که به دلیل مشکلاتی همچون بستر نامناسب مخابراتی (خطوط تلفن PCM و فیبر نوری، خرابی خط و …) نمیتوانند از سرویسهای ADSL استفاده کنند، فراهم میشود.

کارایی بسیار بالایی که محصولات ارائه شده توسط شیائومی دارند در کنار قدرت خارق العاده باتری های این گوشی ها موجب شده که امروزه در میان پرچمدارها نیز مدل هایی را روانه بازار کرده و برخی از گوشی های هوشمند شیائومی به عنوان پرفروش ترین گوشی ها در بازار ایران شناخته می شوند. نوع ال سی دی آن که جدید تر است قطر و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به CRTها دارد. مانیتورها در سه دسته ال ای دی، ال سی دی و CRT ساخته شده اند و نمایشگرهای CRT به مرور زمان جایگاه خود را به انواع مانیتور ال ای دی و ال سی دی داده اند. ال سی دی ها همچنین کیفیت تصویر بهتری را نیز ارائه میکنند. مانیتورهای IPS تصاویر را با محدوده گستردهتری از رنگها و با روشنایی بیشتر نمایش داده و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر و زاویه دید آن را بیشتر میکند.

بخوان  جایگاه تکنولوژی در علم پزشکی انستیتو سلامت مغز دانا | 1biti

فریم ریت بیشتر. برای مثال مانیتور منحنی Acer Predator Z35 با رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل از حداکثر نرخ نوسازی ۲۰۰ هرتز پشتیبانی میکند. این گزینهها باید شامل حق انتخاب میان طیفهای رنگی، دمای رنگ و منحنی گاما باشند. با وجود این دو ارتباط میان مانیتور و کارت گرافیک بهتر میشود تا مشکل پارگی صفحه نمایش پیش نیاید. وضوح تصویر در این نمایشگر 1366×768 بوده که امکان اجرا تصاویری با گرافیک بالا در کیفیت مناسب را ایجاد میکند. و نظر خودمم همینه که این لپ تاپ رو بخرید و اگه توی روزهای آینده باز هم گزینه ای جلوی چشمم اومد قطعا اون رو هم بهتون معرفی میکنم تا اگر خریدتون کامل نشده بود به اون هم ی نگاهی بندازید. لپ تاپ های هیبریدی هم از انواع زیبای لپ تاپ ها به حساب می آیند. سی آر تی ها همانند تلویزیونهای قدیمی و تقریبا منسوخ شده هستند. بازار غیرسخت افزاری در ایران توسعه پیدا کرده و به تبع آن هوش مصنوعی در این بخش ها پیشرفت خوبی را شاهد بوده است پس به زودی شاهد آگهیهای استخدام بیشتر در حوزههای مختلف هوش مصنوعی خواهیم بود.

پردازندههای اینتل Core i5 عموما از ۶ هستهی پردازشی برخوردار هستند و برای انجام پردازشهای متوسط و نیمهسنگین کاملا مناسب به نظر میرسند. با وقوع همزمان اکتشافات گوناگون در زمینه علوم اعصاب، نظریه اطلاعات و سایبرنتیک، پژوهشگران احتمال ساخت یک مغز الکترونیکی را نیز مطرح کرده و در نظر گرفتند. گیمرهای حرفهای بهتر است نرخ نوسازی ۷۵ هرتز به بالا را در نظر داشته باشند. سلام برای انتخاب بهتر پیشنهاد میکنم با توجه به نیاز و بودجه تون گزینه های انتخابیتون رو محدود و گلچین تز کنید. در مجموع ازشون تشکر میکنم. پنل IPS بهترین پنل در نمایش رنگ و زاویه دید گسترده است. اما با وجود زمان پاسخگویی مناسب نقطه ضعف این پنل کمی تار دیده شدن تصاویر در حال حرکت است. با دلتا ای پایینتر از ۲ این خطا به کمترین میزان ممکن میرسد. اگرچه این مانیتور مخصوص گیمینگ طراحی نشده است اما اگر کاربر بخواهد برای گیم و بازی نیز از آن استفاده کند، این نمایشگر وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد.

برای این مانیتور رزولوشن کافی و به قدری پایین هست که این نرخ نوسازی با همراهی یک کارت گرافیک قدرتمند ممکن باشد. اندازه یا سایز، وضوح تصویر، نسبت ابعاد مواردی است که باید در خرید نمایشگر به آن توجه نمود. به هر حال، امروزه مسائلی که باید حل شوند بسیار پیچیدهتر از قبل هستند. که به اصلاح پل زدن حرارتی یا «Thermal Bridging» گفته میشود. زمانی که فریم ریت کارت گرافیک و نرخ نوسازی نمایشگر با یکدیگر همگام نباشند، اتفاقی رخ میدهد که با نام Screen Tearing یا پارگی صفحه نمایش میشناسیم. یعنی اگر با کارت گرافیک قدرتمندتان فریم ریت ۱۲۰ میگیرید اما نرخ نوسازی مانیتور ۶۰ است، در این حال G-Sync یا FreeSync نمیتواند نرخ نوسازی نمایشگر را افزایش دهد. پس مهم است قبل از خرید مانیتور توجه داشته باشید که خروجی کارت گرافیک و مانیتور شما یکسان باشند و همدیگر را ساپورت کنند. در حالت کلی زمانی میخواهید Adaptive Sync داشته باشید که قدرت پردازشی کارت گرافیکتان متوسط رو به پایین باشد.