رباتی که انسانها را به عنکبوت می‌کند!

طبیعی و راحت

این پیشرفت را برای آینده‌های هموار می‌کند که در آن انسان‌ها و ماشین‌ها می‌توانند به صورت یکپارچه و بدون زحمت با هم کار کنند.

بازوهای رباتیک جزئی یک سیستم رباتیک است که از یک واحد پایه پوشیدنی با شش پایانه و بازوهای جداشدنی تشکیل شده است که توسط کاربر قابل کنترل است.

بازوهای رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی که ظاهری شبیه به عنکبوت دارند به انسان متصل می‌شوند و می‌توان آن‌ها را کنترل کرد.

انتهای پیام



منبع

این فناوری این پتانسیل را دارد که حرکت‌پذیر‌پذیری و سهولت افراد دارای این پتانسیل را تغییر می‌دهد.

یک شرکت رباتیک ژاپنی به نام Jizai Arms سیستمی از اندام‌های رباتیک عنکبوت مانند متشکل از شش بازو طراحی کرده است که توسط کاربر پوشیده می‌شود و قابل کنترل است.

بازوهای جزئی به راحتی توسط کاربر کنترل می‌شوند و به پوشاننده این امکان را می‌دهند تا آن‌ها را با حرکات خود کنترل کنند.

هدف اصلی Jizai Arms این است که اطمینان حاصل شود که انسان‌ها می‌توانند از ربات‌ها و هوش مصنوعی به گونه‌هایی استفاده کنند که احساسی طبیعی و راحت داشته باشند، گفته‌هایی که اندام‌های مصنوعی متعلق به خود هستند.

Jizai Arms امکانات هیجان‌انگیز و نوآورانه صنعت رباتیک پوشیدنی را نشان می‌دهد. با ادامه پیشرفت‌ها در زمینه‌های رباتیک و هوش مصنوعی، می‌توان انتظار داشت که شاهد نوآوری‌های چشمگیر با بسیاری از برنامه‌های کاربردی کاربردی باشند که زندگی را برای انسان آسان‌تر می‌کند.

نرم افزار وب سایت این شرکت: نیم قرن از زمان معرفی مفهوم سایبورگ، که با گسترش صنعت رباتیک پوشیدنی امکان پذیر شدن می‌گذرد و آخرین کانون تحقیقات بسیاری بوده است.

بخوان  ویدیو/ دریای آرام،‌ حاوی عناصر بیگانه

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، این بازوهای رباتیک برای ایجاد انقلابی در نحوه انسان با حوزه‌های رباتیک و هوش مصنوعی ایجاد شدند.

اما در جايي كه Jii Arms مي‌تواند تاثيرگذار باشد، در بهبود كيفيت زندگي افرادي كه از عوامل مهم هستند. افرادی که دارای اندام‌های از دست رفته هستند، می‌توانند از بازوهای جزئی به عنوان جایگزینی استفاده کنند که به آنها امکان می‌دهد کارهایی را انجام دهند که در این صورت غیرممکن بود.

این بازوهای رباتیک را می‌توان به منظور بازتعریف و متحول کردن چگونگی انسان با ربات‌ها و هوش مصنوعی مرتبط، جدا یا حتی به طور کلی جایگزین کرد.

پروتزهای رباتیک Jizai Arms بسیار قابل قبول هستند و این به آنها اجازه می‌دهد تا نقش‌آفرینی از وظایف را انجام دهند. این کاربردها شامل استفاده از ربات در انبار تا اتاق جراحی بیمارستان است.