ردیابی بهبودی بیماران به سکته مغزی با یک دستکش بازی



یک دستکش مخصوص بازی ویدئویی برای بیماران سکته مغزی در نمایشگاه فناوری CES 2024 رونمایی شده است.

به گزارش ایسنا، شرکت پالم‌پلاگ (Palmplug) یک دستکش پوشیدنی کوچک و تمیز ارائه کرده است. در هر انگشت حسگرهایی برای ردیابی دست، بازخورد لمسی و چراغ‌های ال‌ای‌دی(LED) وجود دارد تا بتوانید نشانه‌های بصری نیز داشته باشید.

به نقل از ورج، اپلیکیشن‌های بالقوه زیادی برای این دستکش وجود دارد که یکی از جالب‌ترین آنها TheraPlay است. این اپلیکیشن ردیابی دست پالم‌پلاگ را به یک بازی برای سلامت مرتبط می‌کند که به بیماران کمک می‌کند تا بتوانند خود را دوباره به دست بیاورند. در شرایطی که بیمار می‌تواند یک بازی را انجام دهد، پزشکانی را می‌کند تا ببیند بهبودی چگونه پیش می‌رود.

با استفاده از فناوری پیشرفته ثبت حرکت، هر حرکت دست و انگشتان به دقت ردیابی می‌شود. حسگرهای ضبط حرکت با کیفیت بالا در لحظه بازخورد ارائه می‌شوند.

فناوری لمسی پالم‌پلاگ نیز حس لامسه را به دستان بر می‌گرداند و بازات دیجیتالی را با استفاده از لمسی ممکن می‌کند. این سیستم‌های بافت‌های مختلف را شبیه‌سازی می‌کند و ارتعاشات ظریف ارائه می‌کند که امکان یک تجربه را در بازی، آموزش و فراتر از آن فراهم می‌کند.

چراغ‌های ال‌ایدی چند رنگ نشانه‌های بصری واضح را به کاربران ارائه می‌دهند و قابلیت استفاده و افزایش می‌دهند. این نشانهای بصری فرد را در انجام وظایف راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام



منبع

بخوان  کاهش وزن با یک تزریق به جای عمل جراحی