رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان اسنپ تریپ | ariabooking

رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان اسنپ تریپ | ariabooking

خدمات و امکانات این اتاق ها همانند اتاق های ساختمان شماره تلفن هتل اصلی می باشد. این خدمات شامل اینترنت رایگان، آب معدنی رایگان و بوفه رایگان است که برای کلیه مسافران فراهم است. بله، هتل پارسیان کوثر دارای یک کلوپ ورزشی بسیار مجهز است.

  • سالن کنفرانس، سالن همایش، و تالار پذیرایی هم در هتل پارسیان کوثر قرار دارند.
  • این هتل با خدمات با کیفیتی که به مسافران ارائه کرده است، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان شناخته شده است.
  • این هتل تا سال 1357 با نام هتل کوروش تحت نظر گروه هتل های شرایتون بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز زیر نظر گروه هتل های بین المللی پارسیان فعالیت می کند.
  • غذای رستوران خوب نبود ولی رستوران و نیز کیفیت خوبی داشت.پارکینگ هتل عمومی و روباز بود البته برای مهمانهای هتل هزینه ای نداشت.موکت اتاق و پرده ها کثیف بودند.
  • قیمت اتاق‌های هتل پارسیان کوثر با توجه به بازه‌های مختلف در سال و میزان مسافر متفاوت است.

یکی دیگر از‌ویژگی‌های خوب هتل پارسیان دسترسی آسان به مکان‌های گردشگری و آثار تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان و بازار اصفهان می‌باشد. مسافران می‌توانند برای صرف غذا به رستوران‌های گوناگون هتل بروند و از‌انواع غذاهای متنوع و لذیذ سنتی و فرنگی نهایت لذت را ببرند. این هتل شامل کافی‌شاپ‌هایی است که پر از‌خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم و آماده برای سرو کردن تا شما میمانان گرامی خستگی ناشی از گردش روزانه خود را از تن به در‌نمائید و با انرژی بیشتر به‌سفرتان بپردازید.

بخوان  قوانین عدم دنبال کردن درباره موبایل

هتل آپارتمان خاتون اصفهان

رستوران سنتی سرو رستوران دیگری در‌هتل پارسیان اصفهان است. این رستوران انواع کباب، آش رشته بسیار معروفی می‌باشد و خود مردم اصفهان  برای صرف این آش به‌رستوران می‌روند. سفره‌خانه سنتی رستوران سرو دوغ و گوش فیل اصفهانی نیز برای مشتریان عرضه می‌نماید.

هتل سپاهان اصفهان

تعداد اتاق‌های انتخابی شما از تعداد اتاق‌های رزرو کاملاً آنلاین بیشتر است، با انتخاب اتاق همکاران ما ظرفیت اتاق‌های موجود را بررسی خواهند کرد. در این هتل اصفهان قیمت ها از شبی 700 هزار تومان شروع شده و تا شبی 2 میلیون تومان هم دامه می یابد. با رزرو این هتل، یک هدیه 1,400,000 تومانی برای استفاده از تفریحات کیش به شما تعلق می‌گیرد. این هدیه مجموعی از تخفیف‌های مختلف برای انواع تفریحات کیش است.

این اتاق ها در ساختمان فیروزه قرار دارند و نسبت به اتاق های دیگر نوساز تر می باشند. هتل یار در صورت کنسلی رزرو، هیچ مبلغی را به نفع خود کسر نمی کند. همچنین در صورت تقاضای شما برای تغییر تاریخ رزرو این هتل یا هتل های دیگر، با وجود داشتن هزینه های گوناگون برای هتل یار، هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید. در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.