رونمایی‌ از سبک‌ترین اسکلت خارجی ساخته شده بر هوش مصنوعی

فایده این فناوری‌ها چیست؟

این پوشیدنی‌ها پشتیبانی مکانیکی را برای بلند کردن و حمل اجسام ارائه می‌دهند و از یک سیستم کمک هوشمند برای هشدار به کاربران استفاده می‌کنند. این موضوع به دریافت مرخصی کمتر از سوی کارمندان می‌شود که به دلیل بیماری‌های ناشی از فشار یا حوادث ناشی از کار مرخصی می‌گیرند. این کار باعث می شود بیشتر کارمندان و کارمندان فعال تر شوند.

محصول «Apogee» این شرکت است که لباس سبک‌تر و راحت‌تر نسبت به مدل‌های قبلی خود، ضد گرد و غبار و آب است و تا ۶۶ پوند (۳۰ تومان) از کمر کاربر هنگام بلند کردن اجسام حمایت می‌کند و به لطف راه رفتن به کاهش می‌کند. کمک می کند.

آرمین جی اشمیت (Armin G. Schmid)، سیم‌کار و یکی از بنیانگذاران «German Bionic»، می‌گوید: لباس‌های برقی و پوشیدنی‌های هوشمند ما از افرادی که فعالیت‌های روزانه سخت را در فعالیت‌های حیاتی انجام می‌دهند، در برابر فشار بیش از حد از آسیب‌ها و آسیب‌ها. محافظت کنند.

انتهای پیام



منبع

به گفته موسسه پزشکی ایالات متحده آمریکا، برگه های اطلاعاتی اقتصادی در محل کار با غیبت، هزینه های غرامت، دستمزدها از دست رفته و بهره برداری از دست کم گرفته می شود که تنها در ایالات متحده سالانه ۴۵ تا ۵۴ دلار آمریکا است.

پلتفرم جدید German Bionic IO مبتنی بر فضای ابری در قلب هر دو لباس جدید ارائه شده از سوی شرکت قرار و تبدیل اطلاعات ایمنی و بهداشتی به داده‌های قابل سنجش کمک می‌کند. داده‌های جمع‌آوری شده به طور مداوم با استفاده از ماشینی و هوش مصنوعی برای افزایش اثربخشی ایمنی با توجه به تجزیه و تحلیل کاربر و تحلیل می‌شود.

بخوان  توسعه فناوری دسترسی رادیویی و اینترنتی اشیاء در همکاری مشترک بین‌المللی

سایر محصولات جدید

«German Bionic» اولین شرکتی بود که اسکلت بیرونی را برای محل کار معرفی کرد و در زمینه لباس‌های پوشیدنی پیشگام شد. این لباس از کاربران در هنگام بلند کردن اجسام پشتیبانی می کند و از قرار گرفتن بدن در وضعیت نامناسب جلوگیری می کند. اسکلت خارجی «Cray X» که برنده جایزه می‌شود و در دسته‌های بهترین نوآوری بخش فناوری‌های پوشیدنی CES ۲۰۲۳ در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

محصول «Smart SafetyVest» با حسگرهای پیشرفته و مصنوعی ارائه می‌شود تا درکی ارگونومیک خاص کاربر بر اساس داده‌های دستی ارائه شود. این دستگاه با یک فشار، ارزیابی‌ها و توصیه شده را اعلام می‌کند.

یک استارت‌آپ آلمانی از سبک‌ترین و کاربردی‌ترین «لباس برقی» با پشتیبانی هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری CES رونمایی ساخته است.

این شرکت مستقر در آگسبورگ (Augsburg) آلمان، سه محصول جدید خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ به نمایش خواهد گذاشت که «Apogee»، «Smart SafetyVest» و پلت‌فرم IO شرکت Bionic German هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، استارت‌آپ «German Bionic» از لباس‌ها و محصولات پوشیدنی هوشمند، سبک‌های مجهز به هوش مصنوعی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی شده است. هدف این شرکت رباتیک اروپایی افزایش ایمنی در محل کار برای کارهای سختی است و این کار را با توسعه وسیعی از دستگاه‌های هوشمند می‌دهد. در بیانیه‌ی این شرکت آمده است: ما با ابزارهای پوشیدنی جدیدمان، افراد سخت‌کوش را به ابزارهایی می‌برند که برای انجام کاری با خیال راحت‌تر نیاز دارند، می‌کنند.