مایکروسافت در حال راه اندازی یک به روز رسانی بزرگ کپی و چسباندن است – اما فقط برای برخی از کاربران

توسعه دهندگان اظهار داشتند: “این به شدت بر اساس کار انجام شده برای ماژول “Text Extractor” است و سپس هر چیزی را که ممکن است غیر ضروری باشد پاره می کند. همان KeyboardMonitor پیاده سازی و استفاده می شود.”

“منطق جالب واقعاً درون صفحه کلید مانیتور قرار می گیرد، زیرا در آنجا کلیپ بورد باز/خوانده/تغییر می شود، سپس یک دنباله ورودی ctrl+v تزریق می شود.”

مایکروسافت از زمان راه‌اندازی مجدد خود در سال 2019، به طور مرتب ابزارها و ویژگی‌های جدید PowerToys را سرویس می‌کند، الگویی که با آخرین نسخه گسترش یافته است.

این شرکت اعلام کرده است که گزینه «جای‌گذاری به‌عنوان متن ساده» را با PowerToys به برنامه‌های ویندوز 11 و ویندوز 10 می‌آورد و به کاربران پلتفرم منبع باز تجربه بسیار روان‌تری در هنگام کپی کردن اطلاعات می‌دهد.



منبع

پیش از این، فقدان عملکرد چسباندن کامل، که به کاربران اجازه می‌داد متن را همانطور که هست، بدون حفظ هیچ گونه قالب‌بندی مانند اندازه، رنگ یا سایر تفاوت‌ها، کپی کنند، کمی با مشکل مواجه بودند.

PowerToys کپی و پیست کنید

PowerToys مجموعه ای از ابزارهای منبع باز برای کاربران پیشرفته ویندوز است که برای کمک به دور زدن تنظیمات خاص و انجام اقداماتی طراحی شده است که به طور پیش فرض در دسترس نیستند. همچنین طیف وسیع تری از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد.

بخوان  پرتاب ماموریت «کرو-۶» به تعویق افتاد
یک کپی و پیست بزرگ برای برخی از کاربران ویندوز در راه است که ممکن است باعث شود نفس راحتی بکشند.

به‌روزرسانی دیگر PowerToys در اوایل سال 2022 نیز شامل چندین افزودنی مفید بود، از جمله ابزار «همیشه در بالا» که به کاربران اجازه می‌دهد با فشردن سریع کلیدهای Win + Ctrl + T، پنجره‌ای را در حالت فوکوس تغییر دهند تا در بالا قرار بگیرند. مایکروسافت همچنین کلید میانبر را تغییر داد. تا وب کم و میکروفون خود را از Win + N به Win + Shift + Q بی صدا کنید تا از تضاد با میانبر صفحه کلید ویندوز 11 موجود جلوگیری کنید.

به روز رسانی در یک کشف شد پست Github (در برگه جدید باز می شود)، جایی که توسعه دهندگان مسئول توضیح دادند که چگونه این ویژگی که با فشار دادن کلیدهای آشنای Ctrl+Win+V فعال می شود (اگرچه کاربران می توانند میانبر سفارشی خود را تغییر دهند و ایجاد کنند)، در هر برنامه ای که PowerToys در آن کار می کند کار می کند.