به زودی نمی توانید از Microsoft Defender در ویندوز فرار کنید

در حالی که آخرین مایکروسافت دیفندر هنوز برای کاربران تجاری در دسترس نیست، به دلیل نیاز عجیب و غریب برای ورود به برنامه با حساب مایکروسافت و حساب های کاری هنوز پشتیبانی نمی شود، آنها احتمالا چیز زیادی را از دست نمی دهند.

برای همه کسانی که اصرار دارند به پیشنهاد پیش فرض مایکروسافت بمانند، توجه داشته باشید که حتی اجتناب از ویندوز 11، در زمان نوشتن نسخه فعلی سیستم عامل، کافی نخواهد بود، زیرا یکی از نظردهندگان در Windows Latest نوشت که Microsoft Defender جدید نصب شده است. خودش روی آنها ویندوز 10 دستگاه



منبع

خود مایکروسافت دیفندر کار بسیار کمی انجام می دهد و بیشتر به عنوان یک نمای کلی از امنیت یک سیستم عمل می کند. در یک کامپیوتر، در واقع Windows Security است که بیشتر محافظت از امنیت روزانه واقعی مانند شناسایی فایل ها و انجام اسکن های دوره ای سیستم را انجام می دهد.

حتی پس از آن، TechRadar Pro به شدت سرمایه گذاری در یک جایگزین، قوی تر را توصیه می کند آنتی ویروس کسب و کار راه حل نرم افزاری Microsoft Defender حداقل این حس را دارد که در صورت شناسایی دستگاه شخص ثالث نصب شده روی سیستم، خود را غیرفعال کند.

مستندات (در برگه جدید باز می شود) برای Microsoft Defender جدید (از طریق جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود)) تایید می کند که از مشترکین M365 به عنوان خوکچه هندی استفاده می شود و بیان می کند که سایر کاربران می توانند انتظار داشته باشند که با وجود نیاز به اشتراک M365 برای استفاده از این سرویس، از تغییر در مارس 2023 آسیب ببینند.

بخوان  شرکت «بلو اوریجین» فرودگر قمری مأموریت «آرتمیس ۵» را می‌سازد.