زوم هوش مصنوعی را به خدمات مشتریان چت زنده می آورد

«تصور کنید که بتوانید رزولوشن های سریع و دقیق را در 50 درصد یا بیشتر از تعاملات سلف سرویس خود تنها چند هفته پس از راه اندازی ارائه دهید. Solvvy این نوع نتایج را برای بسیاری از برندهای پیشرو ارائه کرد.

به طور خلاصه، Ram فکر می‌کند که عامل مجازی زوم به استارت‌آپ‌های آنلاین کمک می‌کند تا با حل یک مشکل وجودی در اسرع وقت، سریع‌تر گسترش پیدا کنند، در حالی که به شرکت‌های بزرگ در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. کاهش هزینه های پرسنل.

در حالی که چت ربات‌های شرکتی چیز جدیدی نیستند، زوم ادعا می‌کند که بسیاری از این ربات‌ها به کدنویسی دستی «گسترده» متکی هستند، در حالی که پیشنهاد جدید آن با «هوش مصنوعی اختصاصی» و یادگیری ماشینی به منظور پردازش طبیعی زبان پشتیبانی می‌شود.

چت ربات هوش مصنوعی زوم برای سازمانی

عامل مجازی زوم ظاهراً با چت های زنده مختلف ادغام می شود، CRM و تماس با مرکز به عنوان یک سرویس (CCaaS) راه حل ها، و به عنوان بخشی از بسته بندی ارائه خواهد شد مرکز تماس زوم، CCaaS خود شرکت.

این رونمایی پس از خرید Solvvy، یک شرکت هوش مصنوعی محاوره‌ای توسط Zoom در سال 2022 انجام شد. ماهش رام، رئیس تجربه مشتری دیجیتال در Zoom، و بنیانگذار و مدیر عامل سابق Solvvy، تقریباً به طور کامل با کلمات غیرشفاف از فضایل چت بات جدید تمجید کرد.

هر رهبري كه با او صحبت مي‌كنم به دنبال نتايج دوگانه از خود است CX [customer experience] فن‌آوری: وضوح‌های برتر همه‌کانال برای مشتریانشان و نتیجه بهبود یافته است.»

بخوان  محکومیت غول مخابراتی آمریکا به علت فاش کردن عمدی اطلاعات

نرخ موفقیت 50% ممکن است آنقدرها که Ram فکر می کند چشمگیر نباشد، اما مشتریان قبلی Solvvy متقاعد شده اند.

ما همیشه از کار با ماهش و تیمی که به ما کمک کردند تا با نرخ‌های سلف‌سرویس که فراتر از انتظارات ما بود، پشتیبانی خود را افزایش دهیم، لذت برده‌ایم. ماریسا مورلی، متخصص ابزارهای CX برای پلتفرم فروش بلیط موبایل SeatGeek گفت: ما از دیدن آنچه که همان تیم با عامل مجازی جدید زوم انجام داده است، هیجان زده هستیم.



منبع

در یک رویداد کلیدی و به دنبال آن الف پست (در برگه جدید باز می شود) این شرکت در وبلاگ زوم اعلام کرد عامل مجازی زوم (در برگه جدید باز می شود)، یک ربات چت طراحی شده برای کمک به کسب و کارها برای ارائه خدمات کارآمد به مشتریان به روشی مقرون به صرفه و با کاهش زمان رسیدگی به کارکنان پشتیبانی مشتری انسانی.