سامسونگ از حلقه هوشمند خود رونمایی کرد



سامسونگ از گجت تناسب اندام جدید خود یعنی حلقه گلکسی(Galaxy Ring) رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، سامسونگ در رویداد آنپکد(Unpacked) در مورد نرم‌افزار سلامت اجتماعی خود، به نام سامسونگ هلث(Samsung Health) صحبت کرد. سامسونگ پس از تبلیغ ویژگی‌های ردیابی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ و ابزارهای نرم‌افزاری مانند مدیریت دارو و به‌روزرسانی نرم‌افزار سلامتی خود، یک قطعه سخت‌افزاری با تمرکز بر سلامتی به نام گلکسی رینگ را ارائه کرد. به نظر می‌رسد این یک حلقه با مجموعه‌های حسگرها است که در داخل آن قابل مشاهده است.

به نقل از انگجت، این تمام چیزی است که اعلام شده است. هیچ توضیحی در مورد زمان عرضه نمی شود و مشخص نیست که این حلقه هوشمند چه کاری انجام می دهد یا چقدر قیمت خواهد داشت.

لازم به ذکر است که اولین شرکتی نیست که یک حلقه برای سلامتی را امتحان کند اما احتمالاً بزرگترین شرکتی خواهد بود که این کار را انجام داده است.

شرکت اورا(اورا) مدتی است که در این حوزه فعالیت دارد و حلقه نسل سوم خود را در سال ۲۰۲۲ ارائه کرده است.

این حلقه می‌تواند خواب شما را ردیابی کند، ضربان قلب شما را در حین ورزش اندازه‌گیری و فعالیت روزانه شما را رردیابی کند تا مطمئن شوید که به چه چیزی می‌رسید.

اکثر ابزارهای پوشیدنی پیش‌تر این نوع کارها را می‌دادند اما مطمئن باشید که به این کوچکی نبوده‌اند. می‌توانم تصور کنم که حلقه گلکسی سامسونگ همین موارد را در کنار ویژگی‌هایی که به سامسونگ هلث اضافه می‌کند، ارائه دهد.

انتهای پیام



منبع

بخوان  "اوریون" دهانه های ماه را در فیلمی خیره کننده به تصویر کشید