سایت عکس برتر دارای مولد تصویر هوش مصنوعی است

متن به تصویر هوش مصنوعی ژنراتور اکنون در وب سایت موجود است – در منوی کشویی تصویر قابل دسترسی است. طبق گفته Shutterstock، کاربران می توانند اعلان های نوشتاری را اضافه کنند، با هوش مصنوعی که “بزرگتر از زندگی، تصاویری اخلاقی ایجاد شده آماده برای صدور مجوز” را ارائه می دهد.



منبع

این راه اندازی در حالی انجام می شود که هنرمندان و سایت رقیب عکس استوک Getty Images خود را آماده می کنند اقدام قانونی در برابر استودیوی هوش مصنوعی مولد Stability AI.

هوش مصنوعی

Shutterstock از ابزار جدید هوش مصنوعی که توسط OpenAI پشتیبانی می‌شود، استفاده از آن آسان و قابل دسترس برای همه استقبال می‌کند.

کاربران می‌توانند تصاویر منحصربه‌فردی را بر اساس یک کلمه یا عبارات طولانی‌تر ایجاد کنند – اگرچه وقتی ابزار را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که بهتر است با درخواست‌ها خیلی پیچیده نباشیم. به هر حال، از نظر فنی هنوز در مرحله بتا است، در حالی که این شرکت اعتقاد خود را تأیید کرده است که کاربران برای بهره مندی از این فناوری نیازی به یادگیری نحوه نوشتن پیام های طولانی و پیچیده ندارند.

بخوان  ارائه وای فای رایگان به زائران ایرانی در راهپیمایی اربعین

پس از ایجاد، کاربران آزادند تا تصاویر را با استفاده از ویرایشگر عکس یا از طریق ابزار Create سایت، ویرایشگر تصویری که برای کسانی که تجربه در نرم افزار طراحی گرافیکی ندارند، اصلاح کنند.

این تعهد همراه با نظراتی است که زمانی که این ابتکار برای اولین بار در اکتبر 2022 فاش شد، زمانی که Shutterstock قصد خود را برای محافظت از حقوق IP هنرمندان، عکاسان و سازندگان پلتفرم ها به وضوح اعلام کرد.

مخاطبان کلیدی کسب‌وکارها و سازمان‌ها هستند و Shutterstock استفاده بالقوه آن را در آن برجسته می‌کند بازاریابی محتوا کمپین ها با این حال، این شرکت با آگاهی کامل از مناقشات پیرامون استفاده از هوش مصنوعی در هنر – و احتمالاً در تلاش برای منحرف کردن اتهامات مربوط به سرقت کپی رایت – قول می دهد رویکردی اخلاقی در پیش بگیرد.

با اشاره به اینکه این اولین مدلی است که از “مدل نسل مسئول هوش مصنوعی” پشتیبانی می کند جایگزین Adobe Stock به هنرمندان برای هر مشارکتی که برای تولید تصاویر استفاده می شود، پرداخت خواهد کرد.