درخشش یک شرکت صنایع شیمیایی آمریکایی در CES

این مواد در مواردی از دوچرخه های الکترونیکی، شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی بیسیم (EV) و صفحات خنک کننده باتری وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی تا جاروبرقی هوشمند برای لیدار مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

▪ الاستومرهای ترموپلاستیک Hytrel TPC-ET (TPE)

نمایشگاه فناوری CES پس از دو سال درگیری جهان با کوید-19 بار دیگر آغاز شده است. در این خبر به معرفی یک شرکت آمریکایی که امسال به این نمایشگاه آمده است، پرداختیم.

سلانیس با خرید برندهای(M&M) Mobility و Materials از شرکت صنایع شیمیایی آمریکایی دوپُن(DuPont) در یکم نوامبر ۲۰۲۲، تجارت مهندسی مواد خود را گسترش داده است که شامل موارد زیر است:

▪ الاستومرهای اکریلیک اتیلن Vamac (AEM)

▪ نوارهای پلی استر ملینکس و مایلار

▪ خمیرها، جوهرها و نوارهای ضخیم Micromax

باتری‌های وسایل نقلیه الکتریکی با سه چالش کلیدی روبرو هستند و آنها ۱ – انرژی چگالی است که بر روی تاثیر می‌گذارد، ۲- پیچیدگی است که برای تولید می‌گذارد و ۳- مدیریت حرارتی که برای عملکرد و ایمنی لازم است. شرکت سلانیس یک صفحه خنک کننده هیبریدی ایجاد کرد که مدیریت حرارتی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این شرکت یک مفهوم جدید باتری ۳ در ۱ را معرفی کرد که چگالی انرژی را با ادغام بخش‌های کاربردی در یک سیستم ماژولار افزایش می‌دهد.

▪ پلی فتالامید Zytel HTN با کارایی بالا

▪ نایلون زنجیر بلند Zytel LCPA

انتهای پیام



منبع

نمایشگاه CES یک نمایشگاه تجاری فناوری است که در ژانویه هر سال در لاس وگاس برگزار می شود. نمایشگاه فناوری CES امسال از روز سه شنبه سوم ژانویه (۱۳ دی) آغاز شد و دو روز اول آن به خبرنگاران اختصاص داده شد. در روز پنجشنبه پنجم ژانویه(۱۵ دی) در این نمایشگاه به روی عموم باز خواهد شد. این نمایشگاه تا روز یکشنبه هشتم ژانویه(۱۸ دی) ادامه خواهد داشت.

بخوان  دنیا هنگام بارش برف چه فناوری‌هایی را به کار می‌گیرند؟

به گزارش ایسنا، شرکت صنایع صنایع آمریکایی سلانی (Celanese) مجموعه‌ای را از راه حل‌های پلیمری برای برق‌سازی وسایل نقیله، خودروهای الکتریکی، لوازم الکترونیکی مصرفی و دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ نشان می‌دهد.

محصولات جدید در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی نیز به ترکیبی از سازگاری الکتریکی، زیبایی شناسی و مقاومت در برابر گرما و ضد ضربه بودن نیاز دارند. در CES ۲۰۲۳، شرکت سلانیس محصولات موفق را با راهکارهای جدید به نمایش خواهد گذاشت.

▪ پلی‌اتیلن ترفتالات راینیت

▪ کراستین پی بی تی

▪ نایلون زیتل ۶, ۶۶. ۶۱۰ و ۶۱۲