امسال معمولا احساس می کنید که در یک نمایشگاه خودرو هستید

در نمایشگاه امسال جهان‌های مجازی فراگیر (متاورس) به رهبری شرکت متا تحت هدایت مارک زاکربرگ، انتقادهایی که مبنی بر سرمایه‌گذاری بیش از حد از این عوامل ایجاد می‌شود، در این زمینه اثبات وجود ندارد، به عنوان آینده اینترنت همیشه در حال مشاهده می‌شود.

گجت‌ها یا سرویس‌هایی که به عنوان بخشی از نسل بعدی اینترنت یا “Web3” معرفی می‌شوند، انتظار می‌رود که شامل وسایل ترکیبی و همچنین فناوری بلوک‌چین و NFT باشد.

وب۳ نوید یک اینترنت غیرمتمرکزتر را می‌دهد، جایی که غول‌های فناوری، مشاغل بزرگ یا دولت‌ها دیگر همه کلیدهای زندگی آنلاین مردم را در دست ندارند.

مجازی یکی از موضوعات اصلی در CES سال گذشته بود که انتظار می‌رود امسال دوباره برجسته شود. شرکت متا به مهمانان اجازه می‌دهد تا آخرین هدست واقعیت مجازی Oculus Quest آن را امتحان کند و جستجو کند که می‌تواند به این موضوع کمک کند که این شرکت برای توسعه متورس درست باشد یا نه، کند.

راب اندرل، تحلیلگر مستقل فناوری می‌گوید: آنچه واقعاً سر و صدا کرده، خودروهای پرنده شخصی‌سازی شده است. اساساً آنها پهپادهای حامل انسان هستند.

به گفته‌های تحلیلگران، بسیاری از آن‌ها در تلاش برای کاهش انتشار کربن، پلاستیک را از بسته‌بندی‌های خود حذف می‌کنند و به مواد زیست‌تخریب‌پذیر روی می‌آورند.

کارولینا میلانسی، تحلیلگر موسسه Creative Strategies می‌گوید: نحوه ارتباط ما بخشی از روند بزرگ CES امسال خواهد بود.

نمایشگاه CES که به طور رسمی در پنج ژانویه افتتاح می‌شود، در وسعتی بیش از ۱۸ زمین از مرکز همایش‌های بزرگ لاس وگاس گرفته تا غرفه‌هایی که در پارکینگ‌ها قرار گرفته است، برگزار می‌شود.

بخوان  «استقامت» در مریخ ۲ ساله شد

گرینگارت را می‌سازد که برخی از رونمایی‌ها در نمایشگاه احتمالاً تأثیرات همه‌گیری را نشان می‌دهند، زیرا محصولاتی را نشان می‌دهند که در طول قرنطینه و دورکاری طراحی شده‌اند، حتی اگر سبک زندگی به حالت قبل از کووید باز شود، به بازارهایی می‌رسند که در میان آنها فناوری‌ها قرار می‌گیرند. طراحی شده برای ارزیابی بهتر سلامت و ارتباط از راه دور با مراقبان بهداشتی محبوب خواهد بود.

کوان یالوویتز، تحلیلگر فناوری می‌گوید: معمولاً احساس می‌کنید که در یک نمایشگاه خودرو هستید. خودروها سیستم عامل‌هایی شبیه به گوشی‌های هوشمند یا لپتاپ دارند.

نمایشگاه CES ۲۰۲۳ اولین نمایشگاه کاملاً حضوری از سال ۲۰۲۰ مورد است که انتظار می‌رود میزبان ده‌ها هزار بازدیدکننده باشد تا آخرین گجت‌ها و نوآوری‌های فناوری را که تحت سلطه هوش مصنوعی آمده‌اند، به عموم مردم نشان دهند.

انتهای پیام



منبع

امسال معمولا احساس می کنید که در یک نمایشگاه خودرو هستید

به گفته تحلیلگران انتظار می‌رود نسل جدید خودروها، کامیون‌ها، قایق‌ها، تجهیزات کشاورزی و حتی خودروهای پرنده امسال توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

آوینگارت، تحلیلگر می‌گوید: نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۲ با سالن‌های خالی و بدون برگزاری سخنرانی‌های فناوری بود. اما امسال انتظار داریم ازدحام جمعیت و سخنرانی ها و جلسات پشت درهای بسته به این نمایشگاه بازرگانی بازگردد.

به گزارش ایسنا، آخرین جهش‌ها در هوش مصنوعی در همه چیز از خودروها و ربات‌ها تا لوازم خانگی در نمایشگاه سالانه CES گرفته‌اند که این هفته در لاس وگاس آمریکا افتتاح می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.

امسال معمولا احساس می کنید که در یک نمایشگاه خودرو هستید

دهها هزار بازدیدکننده پس از اینکه در سال 2021 به دلیل همه‌گیری‌ها باید به شکل مجازی از این نمایشگاه بازدیدکننده و نمایشگاه در سال گذشته به صورت ترکیبی برگزار شود، به سالن‌های مملو از جمعیت بازگشته و سریع‌تر از ویژگی‌های بارز انجام شود. آن است، امیدوارند.

بخوان  پیشرفته شدن اسلحه های هوشمند به حسگر اثر انگشت

گرینگارت می‌گوید خودروهای برقی تقویت‌شده با هوش مصنوعی نیز خود خواهند کرد.

این نمایشگاه به محصولات مصرفی اختصاصی دارد، اما محیط زیست در آن می‌تواند داشته باشد و ابزارهایی را برای جمع‌آوری مصرف‌ها از آبراه‌ها طراحی کند و برنامه‌هایی را طراحی کند که به مردم کمک کند مصرف انرژی را کاهش دهند.