بزرگترین برقی جهان با جرثقیل بالابری ۶۰۰۰ تن

بزرگترین جرثقیل برقی جهان موسوم به SK600 برای رفع نیازهای مزارع بادی دریایی آینده و کمک به بازارهای جهانی انرژی طراحی شده است.

دسترسی عالی، ارتفاع قلاب و ظرفیت بالابری SK600 بالابری پایدارتر را به میزان قابل توجهی ارائه می‌دهد و دارای قابلیت‌هایی است که می‌توانند قطعات سنگینی را در سراسر جهان ایجاد کنند و می‌توانند تا قطعات سنگین‌تر و بزرگتر از همیشه بسازند.

این مدل جدید جایگزین مدل قبلی یعنی SK350 است که از اصول طراحی و تکنیک های بالابری مشابه استفاده می کند. طول دکل اصلی این جرثقیل تا ۱۷۱ متر است و با استفاده از اتصال بازوی ثابت می‌تواند به ارتفاع ۲۷۴ متر برسد.

انتهای پیام



منبع

SK و تعریف استانداردی جدید در ظرفیت بالابری

رشد‌های انرژی بادی در سرتاسر جهان به ظرفیت‌های بالابری بیشتر نیاز دارد و این جرثقیل جدید طوری طراحی می‌شود که گردشگران را قادر می‌سازد، مرتفع‌تر و بزرگ‌تر را یکپارچه‌تر و پایه‌های سنگین‌تر را چه ثابت و چه شناور راه‌اندازی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌نت، جرثقیل‌ها از زمانی که یونانیان باستان در قرن ششم قبل از میلاد ساخته‌اند، راه طولانی را تا امروز پیموده‌اند. به لطف اختراع جرثقیل‌های مکانیکی، این مفهوم به تمدن‌ها کمک کرد تا سازه‌های بزرگتر و بلندتر را برپا کنند.

این جرثقیل که SK600 نام دارد، ظرفیت بالابری 600 تنی خواهد داشت و در مرکز مهندسی Mammoet در هلند راه اندازی می شود.

روندهای جرثقیل‌ مکانیکی به جرثقیل‌های موتوری به مهندسان کمک کرده است تا هر آن چه را می‌توان در حوزه ساخت و ساز یا جابجایی قطعات و کالاها انجام می‌دهد.

بخوان  نگاه تلسکوپ هابل به قلب یک خوشه کهکشانی هیولایی

این جرثقیل با کاهش زمان عملیات، پیکربندی مجدد و کار در ارتفاع در طول پروژه‌های صنایع سنگین، ساخت ماژولار را در امکان بزرگتر می‌کند.

جرثقیل SK600 برای رفع نیازهای مزارع بادی دریایی آینده و کمک به بازارهای انرژی جهانی، چه در خشکی و چه در دریای مهندسی شده است.

گفتنی است که این جرثقیل حتی زمانی که به شبکه برق متصل می شود نیز کار می کند.

بر اساس بیانیه شرکت سازنده، جرثقیل SK6000 به صورت کانتینری ساخته می شود تا امکان تحرک سریع و مونتاژ در محل را فراهم کند و بالابری فوق سنگین را در هر کجا که لازم باشد، ارائه کند.

این سیستم جدید می‌تواند زمان یکپارچه‌سازی پروژه‌های تولید دریایی و شناور را کاهش دهد. علاوه بر این برای این SK600 می‌توان به پالایشگاه‌ها برای کاهش زمان خرابی با حذف و نصب قطعات بزرگتر با جلوگیری از کمک کند.

شرکت Mammoet یک شرکت هلندی است که متخصص توسعه وسایل بالابر مهندسی و حمل و نقل اجسام بزرگ است. این شرکت به ساخت این جرثقیل ادامه خواهد داد تا آن را به موقع برای تحویل در سال ۲۰۲۴ آماده کند.

تلاش برای ارتقای پایداری آنها به طور مداوم انجام می شود به ابداع جرثقیل تبدیل شده است و اکنون بزرگترین جرثقیل برقی جهان با بالاترین توانی است که می تواند صرفاً با برق کار کند، در هلند در حال سرهم بندی است.

کمک به پیشبرد پروژه های انرژی دریایی