سناتورها از وزارت دادگستری می خواهند که استفاده مالکان از نرم افزار RealPage را برای افزایش اجاره بها بررسی کند.

آنها گفتند که این شرکت تمام اطلاعاتی را که آنها درخواست کرده بودند در اختیار آنها قرار نداده است اما خاطرنشان کردند که وب سایت RealPage بیان می کند که نرم افزار مدیریت درآمد آن برای بیش از 4 میلیون واحد و عوامل در داده های تراکنش اجاره برای بیش از 13 میلیون واحد استفاده می شود.

سناتورها نوشتند که اطلاعات ارائه شده توسط RealPage همچنین نشان می‌دهد که استفاده از YieldStar در برخی از مناطقی که بیشتر مورد هدف خریداران شرکت‌ها قرار گرفته‌اند و با بالاترین افزایش اجاره‌بها، رایج‌ترین بوده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

2023 اخبار صبح دالاس.
توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

سناتورهای دموکرات الیزابت وارن، تینا اسمیت، برنی سندرز و اد مارکی در 2 مارس نامه ای به جاناتان کانتر دستیار دادستان کل ارسال کردند در مورد نگرانی های خود در مورد نقش نرم افزار تنظیم اجاره الگوریتمی مانند YieldStar RealPage در تعیین قیمت املاک اجاره ای.

برای اجاره

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

RealPage در بیانیه ای که در پاسخ به نامه سناتورها در اختیار The News قرار گرفت، گفت: “RealPage از فرصت همکاری با دفاتر سناتورها قدردانی می کند و به طور کلی تر، ما همیشه مایل به تعامل با ذینفعان سیاست برای اطمینان از درک آگاهانه و جامع هستیم. از مزایایی که ما به اکوسیستم اجاره کمک می کنیم.”

سناتورها در ماه نوامبر تحقیقات خود را در مورد YieldStar آغاز کردند و اطلاعاتی را در مورد اینکه نرم افزار تنظیم اجاره چگونه بر بازار مسکن اجاره ای تأثیر گذاشته است، درخواست کردند.

طبق قانون بلومبرگ، مکی گفت افزایش استفاده از الگوریتم‌ها، سرعت داده‌ها و توانایی شرکت‌ها برای بی‌نام‌سازی اطلاعات حساس نیازمند بررسی‌های جدید است.

سناتورها نوشتند: «حتی استفاده گسترده از داده‌های اجاره اختصاصی ناشناس و جمع‌آوری شده توسط بزرگ‌ترین مالکان کشور می‌تواند منجر به تعیین قیمت واقعی توسط آن شرکت‌ها، افزایش قیمت‌ها و آسیب رساندن به اجاره‌کنندگان شود». با توجه به این یافته‌ها، وزارت دادگستری باید برای محافظت از خانواده‌های آمریکایی اقدام کند و الگوریتم‌های تنظیم اجاره مانند YieldStar را از نزدیک بررسی کند تا مشخص کند که آیا این الگوریتم‌ها اثرات ضدرقابتی بر بازارهای مسکن محلی که شاهد افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران نهادی بوده‌اند یا خیر.

قانون بلومبرگ گزارش داد، معاون اصلی دادستان کل دوحه مکی در یک کنفرانس ضد انحصار در میامی در ماه فوریه گفت که بخش ضد تراست وزارت دادگستری دستورالعمل‌های صادر شده بین سال‌های 1993 و 2011 را که رفتار مجاز مربوط به اشتراک‌گذاری اطلاعات را تشریح کرده بود، پس می‌گیرد.

سناتورها نوشتند: «ظهور سرمایه‌گذاران نهادی و الگوریتم‌های تعیین اجاره، رقابت را در بازار مسکن که در حال حاضر متشنج است، تضعیف کرده و منجر به خدمات نامرغوب و هزینه‌های غیر ضروری مسکن برای خانواده‌های آمریکایی می‌شود». بنابراین ضروری است که این وزارتخانه از همه ابزارهای خود استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که اجاره‌کنندگان قربانی مالکان شرکت‌ها و نیروهای ضد رقابت نمی‌شوند.»

چهار سناتور آمریکایی از وزارت دادگستری می‌خواهند تا نحوه استفاده از نرم‌افزار RealPage مستقر در ریچاردسون توسط مالکان بزرگ را از نزدیک بررسی کند.

این نامه پس از آن منتشر شد که ProPublica تحقیقی در مورد استفاده از نرم افزار RealPage توسط مالکان در ماه اکتبر منتشر کرد. به گزارش پروپوبلیکا، در نوامبر، وزارت دادگستری تحقیقاتی را در مورد اینکه آیا RealPage تبانی بین صاحبخانه ها را تسهیل می کند، آغاز کرد زیرا سؤالاتی در مورد ادغام RealPage در سال 2017 و بزرگترین رقیب قیمت گذاری آن مطرح شد.

نقل قول: سناتورها از وزارت دادگستری می خواهند که استفاده مالکان از نرم افزار RealPage را برای افزایش اجاره بها بررسی کند (2023، 9 مارس) بازیابی شده در 9 مارس 2023 از

RealPage بیش از یک دهه پیش در یک فروش سهام به ارزش 135.3 میلیون دلار عمومی شد. این شرکت توسط شرکت سرمایه گذاری سهام خصوصی توما براوو در یک معامله 10.2 میلیارد دلاری در سال 2021 خریداری و خصوصی شد.

سناتورها در نامه خود نوشتند: «این راهنمایی یک بندر امن برای شرکت هایی مانند RealPage فراهم کرد، و ما اکنون می دانیم – بر اساس یافته های تحقیقات خود – که بندر امن ممکن است فرصت های بالقوه ای برای تبانی عملی و تعیین قیمت فراهم کرده باشد.

بخوان  ساخت پیش‌نمایش ویندوز 11 باعث می‌شود که بدانید چرا رایانه شما از کار می‌افتد