سونی به تازگی یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان را برای سازندگان محتوا منتشر کرده است

مجموعه Creator Cloud برای کاربران سازمانی در سپتامبر 2022 راه اندازی شد و مجموعه ای از برنامه های ابری را برای عکاسان، ویرایشگران و طراحان ارائه می دهد.

همانطور که انتظار می رفت، مشتریان سونی از مزایای قابل توجهی برخوردار می شوند. صاحبان خاص دوربین های سونی 25 گیگابایت داده می شود فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای رسانه خود، در حالی که 5 گیگابایت فضای ذخیره ابری محدودیت برای همه افراد دیگر اعمال می شود.

در حالی که پیشنهاد اولیه کوچک است، شرکت امیدوار است ابزارها و ویژگی‌هایی را بر اساس بازخورد کاربران اضافه کند.

Sony Creator Cloud چیست؟

در صدر لایحه Master Cuts است – الف نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان ابزاری که در حال حاضر در نسخه بتا است که همزمان با پلتفرم نسل بعدی راه اندازی شده است. این ابزاری است که به بهترین وجه برای آماده سازی فیلم برای بهبود در یک ویرایشگر ویدیوی کامل مناسب است. در کنار این، Catalyst Browse/Prepare برای پخش و ویرایش ویدیو و موارد همراه آن است. Adobe Premiere Pro افزونه

به نظر می رسد که عکاسان به خوبی با یک جایگزین لایت روم پردازشگر عکس RAW برای آپلود، ویرایش و مدیریت تصاویر. کنترل دوربین از راه دور نیز پشتیبانی می شود.

کاربران می توانند با کلیک کردن در Sony Creator Cloud ثبت نام کنند اینجا (در برگه جدید باز می شود).



منبع

قبلاً محفوظات صنعت رسانه و سرگرمی، مجموعه ای از برنامه های مبتنی بر ابر، که شامل یک ویرایشگر عکس و آنلاین نرم افزار ویرایش ویدیوبه گفته این شرکت ژاپنی، اکنون در اختیار تیم‌های کوچک و سازندگان فردی است که «علاقه‌مند به استفاده از کارایی‌ها و فرصت‌های ارائه‌شده توسط ابر» هستند.

بخوان  قیمت روز گوشی موبایل ۸ تیر