صاحبان سایت Wix اکنون می توانند از داشبورد SEO خود به کنسول جستجوی گوگل دسترسی داشته باشند

با هدف ساده‌سازی گردش کار وب‌سایت، داشبورد SEO همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به بینش‌هایی در مورد تغییرات از نظر پرس و جو و برداشت‌ها دسترسی داشته باشند.

داشبورد سئو، با ادغام گسترده با کنسول جستجوی گوگل، با مأموریت ما برای کمک به کاربران در هر سطح مهارتی در درک نحوه عملکرد سایتشان و کمک به اطلاع رسانی در مورد آنچه نیاز به توجه دارد، هماهنگ است. ما مشتاقانه منتظر توسعه ویژگی‌های بیشتر، افزودن گزارش‌های اضافی و بینش‌های عملی هستیم تا به کاربران خود در فرآیند بهینه‌سازی کمک کنیم.»

داشبورد جستجوی کلمات کلیدی Wix را نیز در خود جای خواهد داد (در برگه جدید باز می شود)، در بهینه سازی سایت و ابزارهای گزارش تحلیلی.



منبع

کاربران می‌توانند داده‌های پرس و جوی جستجو را تجزیه و تحلیل کنند و صفحات با عملکرد برتر از وب‌سایت‌ها و پرس و جوهایی را که در نتایج جستجوی ارگانیک Google ایجاد کرده‌اند، ردیابی کنند.

قابلیت فیلتر کردن داده‌ها بر اساس برداشت‌ها و کلیک‌ها برای درک اینکه کدام صفحات در ترافیک افزایش می‌یابند و کدام صفحات را می‌توان بهتر بهینه کرد نیز با ابزار جدید ارائه می‌شود.

«این ادغام به صاحبان سایت Wix کمک می‌کند تا بفهمند مردم چگونه آن‌ها را در «جستجو» پیدا می‌کنند و نحوه کمک وب‌سایت‌شان به اهداف تجاری‌شان را بهینه می‌کنند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بینش های مفیدتری را در مورد جایی که صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان محتوا در حال حاضر هستند – سایت خودشان – بیاوریم.

Wix phas یک داشبورد جدید را در تلاش برای یکسان سازی تمام ابزارهای SEO خود معرفی کرد (در برگه جدید باز می شود) برای کاربران در سراسر جهان.

بخوان  Steam Deck به تازگی از تعداد زیادی بازی جدید پشتیبانی می‌کند – و همچنین برخی از اشکالات بسیار خوب را رفع کرده است

داشبورد SEO برای همه Wix در دسترس است (در برگه جدید باز می شود) کاربران در حال حاضر به زبان انگلیسی، با سازنده وب سایت (در برگه جدید باز می شود) سرویس در حال کار بر روی عرضه آن در زبان های بیشتری در آینده است.

سایت Wix بهینه شده است

داشبورد جدید سئو که اکنون در دسترس است، شامل مواد آموزشی و همچنین ادغام کنسول جستجوی گوگل به داشبورد است. کاربران همچنین به یک عکس فوری از داده های کنسول جستجوی گوگل خود دسترسی خواهند داشت و می توانند نمایش ها و کلیک های سایت را با توانایی مقایسه آنها با دوره های قبلی نظارت کنند.